  • 1. Data: 2010-02-08 22:25:48
    Temat: [DC] broker ubezpieczeniowy?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktos moze polecic sprawdzonego brokera ubezpieczeniowego z Wawy?
    Najlepiej okolice Mokotowa, Woli, Srodmiescia, Zoliborza. Chodzi mi o
    ubezpieczenie OC i AC samochodu.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-02-08 23:00:52
    Temat: Re: [DC] broker ubezpieczeniowy?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    adam pisze:
> [...]
    > Czy ktos moze polecic sprawdzonego brokera ubezpieczeniowego z Wawy?
    > Najlepiej okolice Mokotowa, Woli, Srodmiescia, Zoliborza. Chodzi mi o

    www.mbank.pl
    www.axa.pl

    I parę innych - sporo towarzystw ma kalkulatory na stronach. Broker
    zawsze bierze działkę dla siebie, więc najtańszy nie będzie (choć w
    pojedynczych przypadkach mogę się mylić).
    Z doświadczenia - mUbezpieczenia to wygodne rozwiązanie. Do tego
    stopnia, że można składkę płacić w miesięcznych ratach, z automatu
    ściąganych z eKonta ubezpieczonego.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl