  • 1. Data: 2010-02-08 19:54:07
    Temat: Dotacje na nowy samochod do firmy ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Czesc.

    Moze ktos jest znacznie bardziej zorientowany.

    Czy obecnie mozna uzyskac jakas dotacje unijna na zakup nowego samochodu
    dostawczego, zasilanego np. paliwem "ekologicznym" CNG.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-02-08 21:35:51
    Temat: Re: Dotacje na nowy samochod do firmy ?
    Od: "Virtual" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc.
    >
    > Moze ktos jest znacznie bardziej zorientowany.
    >
    > Czy obecnie mozna uzyskac jakas dotacje unijna na zakup nowego samochodu
    > dostawczego, zasilanego np. paliwem "ekologicznym" CNG.

    Tylko pojazdy specjalne wg specyfikacji zamieszczonej w informacji o
    dotacjach. "Zwykłe" dostawczaki, nawet na cng odpadają.

    --
    Virtual.

  • 3. Data: 2010-02-09 08:47:22
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy obecnie mozna uzyskac jakas dotacje unijna na zakup nowego samochodu
    > dostawczego, zasilanego np. paliwem "ekologicznym" CNG.

    Nie można.
    Dotacje unijne są możliwe tylko na pojazdy o specjalnym przeznaczeniu tzn. takie
    których nie można wykorzystać w celach transportowych. Praktycznie chodzi tu o
    różne maszyny na kołach, itp.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 4. Data: 2010-02-09 11:48:12
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

> [...]
    > tzn. takie których nie można wykorzystać w celach transportowych.
    > Praktycznie chodzi tu o różne maszyny na kołach, itp.

    Nie wiem jak to jest do końca ale mój znajomy zakupił 3 Scanie z naczepami
    bo udowodnił że są mu potrzebne w gospodarstwie rolnym. Myślę że wszystko
    jest mozliwe. Nalezy tylko to dobrze uzasadnić.

  • 5. Data: 2010-02-09 14:07:40
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Marek P." <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak to jest do końca ale mój znajomy zakupił 3 Scanie z naczepami bo
    > udowodnił że są mu potrzebne w gospodarstwie rolnym. Myślę że wszystko jest
    > mozliwe. Nalezy tylko to dobrze uzasadnić.
    Ale rolnictwo jest objęte innymi programami, niż przedsiębiorstwa.

    W programach dla typowych firm raczej coś takiego nie było by możliwe. Chyba, że
    te naczepy wyposażone byłyby w jakieś bardzo specjalistyczne urządzenia. Też nie
    wiem czy w takim przypadku dotacja mogła by być na całą inwestycję, czy
    wydatkiem kwalifikowanym było by tylko wyposażenie naczep.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 6. Data: 2010-02-09 19:09:25
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Poteirdzam, chciałem z dotacji zakupić auta do firmy transportowej
    (busy) i nie jest to możliwe.

    pozdr.
    stebi