  • 1. Data: 2010-02-13 18:32:07
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Macios" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dee6v0p5wlxz.1bzb1uqwg9bwo$.dlg@40tude.net...
    > Robię po ok. 55-60 tys. km rocznie (mam daleko do pracy, a i w samej pracy
    [...]
    > Interesują mnie opinie ludzi, którzy dużo jeżdżą prywatnymi samochodami.
    > Jak sobie radzicie z tym problemem. Na zachodzie tacy ludzie jak my jeżdżą
    > nowymi samochodami, ale ja ciągle zarabiam jednak nieco mniej niż oni i
    > nie
    > mogę podejść do tego tak bezrefleksyjnie.

    Ja właśnie kupiłem w salonie KIA Sportage do paracy ( z kratką) i jest to
    już trzeci samochód kupiony w salonie.

    Pomijając koszt (tu poniżej 100 kzł), to same zalety:

    -żadnych problemów z naprawami
    -żadnego ryzyka kupienia rzęcha
    -assistance w razie stłuczki lub awarii (garatis auto zastępcze na 5-9 dni)
    -odpisy VAT i dochodowy (proporcjonalnie większe)

    Czyli krótko - wsiadasz i jedziesz!

    A jeśli miałbym się zajmować wizytami w warsztacie co dwa tygodnie, to
    faktycznie stać byłoby mnie tylko na jakiś mocno używany. Albo się zarabia
    albo się remontuje samochody.
    No i stres przeszkadzałby mi myśleć konstruktywnie o pracy :)

    Poprzednio miałem C-Maxa (ponad 5 lat), ale po stłuczce handlarz wziął go za
    całkiem niezłą cenę a ubezpieczenie dopłaca resztę. W sumie same korzyści.
    A ze sprzedaży złomu to chyba akurat na rower wystarczy? :)

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"