  • 1. Data: 2010-03-03 10:48:31
    Temat: [DC] -dojazd z PIAP do Pałacu Kultury
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Pomóżcie Warszawiacy i powiedzcie ile zapłacę, za dojazd taxi z Al.
    Jerozolimskie 202 (PIAP) pod Pałac Kultury?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-03 11:04:52
    Temat: Re: [DC] -dojazd z PIAP do Pałacu Kultury
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-03 10:48, mcgregor pisze:
    > Pomóżcie Warszawiacy i powiedzcie ile zapłacę, za dojazd taxi z Al.
    > Jerozolimskie 202 (PIAP) pod Pałac Kultury?
    Pół godziny spacerkiem wzdłuż alej - po co od razu taksówka?? :-)

    Maciek

  • 3. Data: 2010-03-03 11:07:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "mcgregor" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Pomóżcie Warszawiacy i powiedzcie ile zapłacę, za dojazd taxi z Al.
    > Jerozolimskie 202 (PIAP) pod Pałac Kultury?

    Troche zalezy od firmy, z ktorej bedzie taksowka. Powiedzmy, ze 30 zl.

    MJ

  • 4. Data: 2010-03-03 11:09:28
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 10:48:31 +0100, "mcgregor" <m...@p...onet.pl> said:

    > Witam!
    > Pomóżcie Warszawiacy i powiedzcie ile zapłacę, za dojazd taxi z Al.
    > Jerozolimskie 202 (PIAP) pod Pałac Kultury?

    Ile chcesz.
    Bo zależy którą firmę zaordynujesz.
    Trasa ma jakieś 12 kilometrów.

    Albo pieszo do zajezdni na Kleszczowej, potem 517 i jakieś osiem
    przystanków. Wtedy bilet winien kosztować parę złotych...

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-03-03 11:50:17
    Temat: Re: -dojazd z PIAP do Pałacu Kultury
    Od: grupoczytacz <g...@g...com>

    On 3 Mar, 10:48, "mcgregor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam!
    > Pomóżcie Warszawiacy i powiedzcie ile zapłacę, za dojazd taxi z Al.
    > Jerozolimskie 202 (PIAP) pod Pałac Kultury?
    > Pozdrawiam

    Przyjmując 1,60-2 zł za km i 6 zł za "wejście", to ok. 25-30 zł - ale
    to zależy, jak wyżej pisał kolega, od korporacji.
    Bilet autobusowy - 2,80 zł.

    Pozdrawiam,
    grupoczytacz

  • 6. Data: 2010-03-03 12:00:26
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Albo pieszo do zajezdni na Kleszczowej, potem 517 i jakieś osiem
    > przystanków. Wtedy bilet winien kosztować parę złotych...

    Mam tylko pół godziny na dojazd. Czy akurat trafię na autobus i ile czasu
    może jechać?

  • 7. Data: 2010-03-03 13:02:31
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 12:00:26 +0100, "mcgregor" <m...@p...onet.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Mam tylko pół godziny na dojazd. Czy akurat trafię na autobus i ile czasu
    > może jechać?

    Przy 30 mniutach możesz się nie wyrobić, bo dojście do Kleszczowej i
    potem do PKiN zajmie ci... z dziesięć minut.
    A potem wystarczy korek, by autobus, z natury nie poruszający się
    żwawo, przyjechał po czasie. (winien jechać jakieś 20 minut)

    Do planowania peregrynacji po stolicy dobrze nadaje się serwis:

    http://warszawa.jakdojade.pl/

    połączony z serwisem ZTM:

    http://www.ztm.waw.pl/

    W pierwszym wynajdujesz trasę, w drugim sprawdzasz dokładne czasy i
    ewentualne komunikaty o zmianach w ruchu.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-03-03 13:10:32
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > http://www.ztm.waw.pl/
    >

    > W pierwszym wynajdujesz trasę, w drugim sprawdzasz dokładne czasy i
    > ewentualne komunikaty o zmianach w ruchu.

    "dokładne czasy" najlepiej pomnozyć x 2 są wtedy wiarygodniejsze...

  • 9. Data: 2010-03-03 13:18:59
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > http://www.ztm.waw.pl/
    >

    > W pierwszym wynajdujesz trasę, w drugim sprawdzasz dokładne czasy i
    > ewentualne komunikaty o zmianach w ruchu.

    Dzięki za podpowiedzi.

  • 10. Data: 2010-03-03 13:44:20
    Od: "szwagier" <k...@p...fm>

    Użytkownik "mcgregor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Pomóżcie Warszawiacy i powiedzcie ile zapłacę, za dojazd taxi z Al.
    > Jerozolimskie 202 (PIAP) pod Pałac Kultury?
    > Pozdrawiam
    Jakies 30 zl.
    Ale majac pol godziny to..mozesz sie nie wyrobic.

    Jesli taksi zabierze Cie spod numeru, to nawrotke ma dopiero przy
    Ryzowej...i wpada prosto w korek przed Lopuszanska.
    Po poludniu mozesz jeszcze trafic dodatkowo na korek jaki robia kierowcy
    inteligentni inaczej na skrecie w tunel pod zachodnia oraz na Grojeckiej i
    dalej w Al. Jerozolimskich.

    Jesli chcesz dostac sie pod Palac to lepiej dojedz do PKP Wlochy (10 minut),
    wsiadasz w kazdy pociag jadacy na wschod i za 10 minut jestes pod PKiN.

    szwagier