  • 1. Data: 2010-03-03 10:08:50
    Temat: juz wiem po co sa Tachografy...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Ducato plandeka 3,5 DMC. Wczoraj zaladunek o 17 dzis o 7 rano rozladunek -
    800 km. Kierowca oczy na zapalki... na pytanie ile spal, odparl: 6 godzin
    przez ostatnie 3 doby. Na pytanie o tachograf stwierdzil, ze gdyby ten
    samochod jezdzil z tachografem, to na paliwo by nie zarobil!

    A dziwilem sie, ze ktos lyknal zlecenie 6 palet->800 km za 100 euro ...

    [dygresja mode ON]

    Niemieckie przepisy stanowia.
    Spowodowanie najmniejszego zagrozenia na drodze z powodu zasniecia za
    kierownica podlega pod KK.
    1000 euro mandatu i zakaz prowadzenia pojazdow na terenie niemiec na pol
    roku jest jedna z nizszych kar za takie przewinienie. Przy grozniejszych
    skutkach idzie sie pierdziec....

    [dygresja mode OFF]

    Spedytorzy maja przechlapane!
    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-03-03 10:15:24
    Temat: Re: juz wiem po co sa Tachografy...
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 3 Mar, 10:08, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przez ostatnie 3 doby. Na pytanie o tachograf stwierdzil, ze gdyby ten
    > samochod jezdzil z tachografem, to na paliwo by nie zarobil!

    Czy w trosce o bezpieczenstwo na drodze zglosiles ten fakt do
    odpowiednich sluzb? Czy tez pozwoliles mu pojechac liczac sie z tym ze
    ktorys z grupowiczow napisze dzis 'ledwo uniknalem czolowki z ducato,
    ktory zjechal na moj pas'?

  • 3. Data: 2010-03-03 10:17:02
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-03 10:08, P_ablo pisze:
> [...]
    > samochod jezdzil z tachografem, to na paliwo by nie zarobil!
    >
    > A dziwilem sie, ze ktos lyknal zlecenie 6 palet->800 km za 100 euro ...

    To faktycznie bardzo tanio - ja wysyłałem ostatnio kurierem z Warszawy
    do Budapesztu (odległość podobna) przesyłkę ok. 20 kg - kosztowało to
    trochę ponad 1000 zł netto, podobno już ze zniżkami firmowymi. A należy
    przypuszczać, że nie lecieli do Budapesztu wyłącznie z moją paczką...

  • 4. Data: 2010-03-03 10:22:38
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > 1000 euro mandatu i zakaz prowadzenia pojazdow na terenie niemiec na pol
    > roku jest jedna z nizszych kar za takie przewinienie. Przy grozniejszych

    Czyli ktoś, kto proponuje takie stawki,
    musi się liczyć z tym do czego to prowadzi.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-03-03 10:34:00
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-03 10:17, paranoix pisze:

> [...]
    > trochę ponad 1000 zł netto, podobno już ze zniżkami firmowymi. A należy
    > przypuszczać, że nie lecieli do Budapesztu wyłącznie z moją paczką...

    100 EUR = ok. 400 PLN

    1 l ON = ok. 4 PLN

    Nie wiem ile pali Ducato, ale pewnie minimum 8 l w trasie, czyli trasa
    800 km pochłonie ok. 260 PLN w samym paliwie, przy założeniu nie
    wracania na pusto. Dodatkowego ładunku pewnie dużo nie wziął, bo co może
    się zmieścić do takiego samochodu po załadunku 6 palet.

    A wynagrodzenie kierowcy, amortyzacja pojazdu, czy nawet płyn do
    spryskiwaczy... Przecież to poniżej kosztów!

  • 6. Data: 2010-03-03 10:48:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    P_ablo pisze:
> [...]
    > samochod jezdzil z tachografem, to na paliwo by nie zarobil!
    >
    > A dziwilem sie, ze ktos lyknal zlecenie 6 palet->800 km za 100 euro ...

    Masakra :/
    Ale o czym to swiadczy?
    O tym, ze nasz kraj jest po prostu BIEDNY!
    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-03-03 10:52:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

> [...]
    > odpowiednich sluzb? Czy tez pozwoliles mu pojechac liczac sie z tym ze
    > ktorys z grupowiczow napisze dzis 'ledwo uniknalem czolowki z ducato,

    Nie przywyklem do utrudniania zycia pracujacym ludziom. Mlody chlopak -
    powiedzialem mu, ze nie tedy droga - mam nadzieje ze sie nad tym zastanowi.
    Szefowej tez cos napisalem.

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-03-03 10:54:34
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "paranoix" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A wynagrodzenie kierowcy, amortyzacja pojazdu, czy nawet płyn do
    > spryskiwaczy... Przecież to poniżej kosztów!

    W tamta strone z czyms jechal, procz mojego ladunku jeszcze cos mial wiec
    mniemam, ze dostal za ta paletke drugie 100 euro... i tak gowno nie
    pieniadze.

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-03-03 10:54:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    badzio napisał(a):

> [...]
    > odpowiednich sluzb? Czy tez pozwoliles mu pojechac liczac sie z tym ze
    > ktorys z grupowiczow napisze dzis 'ledwo uniknalem czolowki z ducato,
    A Ty myślisz że te odpowiednie służby tylko czekają na takie
    zgłoszenie?

    To żadna tajemnica, że ci długodystansowcy jadą na amfie. I
    wszyscy o tym wiedzą.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-03-03 11:05:57
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Czyli ktoś, kto proponuje takie stawki,
    > musi się liczyć z tym do czego to prowadzi.

    Absolutnie nie!

    Caly zestaw - 32 palety place 650 euro - stawke 0,8 eur/km uwazam za
    uczciwa. Wystawilem zlecenie na 6 palet za 100 eur - nikogo nie zmuszalem do
    zaakceptowania tego zlecenia - nie speiszylo mi sie, towar mogl dotrzec
    nawet w przyszlym tygodniu. Gdybym nie znalazl chetnego a towar musilby
    dojechac, to dolozylbym drugie 100.
    Takie 6 palet to idealne uzupelnienie naczepy jako dodatek a nie glowny
    ladunek.

    Tego typu zlecenia raczej nie ksztaltuja w zaden sposob rynku.

    --
    Picasso