eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2009-04-22 12:45:46
    Temat: Re: DR-Z 400 SM a SR-Z 400 (E)
    Od: "Ibba" <i...@p...onet.pl>


    Użytkownik "SiW" napisał w wiadomości
    > agownoprawda ze sie nie da zmieniac kółek.
    > Najzdrowiej: kupic wersje S i kółka supermoto. lub w wersji harkor kupić
    > wersję
    > E i kółka supermoto.
    > Jesli założysz ze w tygodniu moto ma słuzyć jako transport do pracy/szkoły
    > a w weekend ma słuzyć do wycieczek enduro typu: "pole las woda wieś
    > nadszedł
    > czas miotło nieś" da radę.
    > czas zmiany kół przy założeniu ze zebatka jest taka sama to 20 minut.
    >
    > oczywiście masz tutaj zgniły kompromis czyli brak hamulców supermoto i
    > przełożenie małoendurowe. Ale na spokojne pycianie po terenie szczególnie
    > na
    > poczatek wystarczy. Na zawody już niebardzo.

    Tutaj muszę powidizeć że wersja E (pomijając kwestię kół) słabo się nadaje
    do jazdy miejskiej... Braki w układzie chłodzenia mogą doprowadzić do
    zagotowania "wody". Ciągłe ruszanie i zatrzymywanie się na światłach oraz
    oczekiwanie na ich zmianę powoduje zamianę motocykla w parowóz
    (przetrenowane własnym organizmem) :)
    pozdro Ibba


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: