  • 21. Data: 2021-04-23 20:43:28
    Temat: Re: DSG
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Masz w motorze i dlatego piszesz?

    -----

  • 22. Data: 2021-04-23 21:52:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2021 o 20:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Masz w motorze i dlatego piszesz?

    Motór z automatem to skuter:P

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-04-24 22:01:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To na starcie spod świateł wyprzedzają Cię skutery?

    -----

  • 24. Data: 2021-04-24 23:56:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2021 o 22:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > To na starcie spod świateł wyprzedzają Cię skutery?

    Czasem tak. Maxiskuter całkiem nieźle asfalt zwija. Jakbym się z nim
    ścigał to jeden rabin powie tak a drugi nie. Ja litrowym ścigiem nei
    szlifuję... I zwykle się nie ścigam spod świateł (choć nie przeczę, że
    czasem pałuję...)

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-04-25 13:09:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To niedoczekanie Twoje jak wszystkie będą elektryczne.
    Przegrasz z meleksem ;-)

    -----

  • 26. Data: 2021-04-25 14:49:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2021 o 13:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > To niedoczekanie Twoje jak wszystkie będą elektryczne.
    > Przegrasz z meleksem ;-)

    Trudno:P Podejrzewam, że wtedy to beędze jedno z moich mniej znaczących
    zmartwień:P

    --
    Shrek