  • 11. Data: 2023-01-10 13:25:08
    Temat: Re: DVB S w telewizorze
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.01.2023 o 14:27, t-1 pisze:

    > Mój Sony nie ma sterowania obrotnicy

    Ale poza tym sprawuje się toto poprawnie? A jak wygląda sprawa z
    dekodowaniem płatnych kanałów, np C+ na kartę? To wejście na moduł
    dekodujący telewizora będzie kompatybilne z sprzętem oferowanym przez C+?

  • 12. Data: 2023-01-10 13:26:07
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.01.2023 o 17:37, Adam Górski pisze:

    > A dlaczego nie ?
    >
    > Niezależnie czy DVB-T , DVB-C , czy DVB-S - z głowicy wychodzi i tak
    > prawie taki sam transport stream.
    >
    > Jak kanały są sortowane to już wyobraźnia programisty. Albo jego korpo.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Adam Górski

    Nie mam pojęcia, niby wiem że coś takiego istnieje, ale  nie mam pojęcia
    co to w rzeczywistości za  ptica. Jak dotychczas używałem zewnętrzny
    tuner combo, jednak teraz po zmianie standardu nadawania nie odbiera już
    naziemnej tv.  Tak że pozostają albo zmiana tunera albo kupno
    wszystkiego w jednym, czyli obsługa DVB-S i DVB-T w samym telewizorze,
    który kosztuje tylko trochę więcej niż sam tuner. Warunek ma  to mieć
    odpowiednie funkcje no i zachowywać się w jakiś cywilizowany sposób.

  • 13. Data: 2023-01-10 23:42:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2023 11:27:05 +0100, SW3 napisał(a):

    > I takoż w LG.
    > Dodatkowo pilot bez przycisków play, stop, za to z przyciskami do
    > różnych natefliksów, disnejów (ale nie youtube).

    Ja do Samsunga dokupiłem normalny (ale Samsungowy) pilot z klawiszami
    play/stop/rec itd, bo ten, który dostałem z tv, w ogóle jak dla mnie nie
    nadaje się do pracy - ma pierścień i tylko kilka klawiszy funkcyjnych, w
    tym właśnie jakieś zupełnie mi zbyteczne flixy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2023-01-13 23:31:12
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "trybun" napisał:

    > Ma ktoś telewizor z wmontowanym tunerem DVB-S? Jak to się sprawuje i czy
    > może to zastąpić zewnętrzny tuner satelitarny?

    To zależy od modelu telewizora. Miałem kilka telewizorów i działało to
    różnie. Przeważnie gorzej od samodzielnego tuner.

    Pzdr

  • 15. Data: 2023-01-13 23:35:38
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" napisał:

    > Ale wkurzające jest to, że w każdym trybie jest osobna lista kanałów -
    > czyli osobna dla rozsiewczej, osobna dla NC+, osobna dla SAT itd.

    Bo programiści wsadów do urządzeń RTV są coraz większymi kretynami, albo
    robią to złośliwie. W moim telewizorze aby ustawić jasność, kontrast to
    trzeba przejść coś około siedmiu kroków, a włączenie telegazety to droga
    przez mękę. Nie rozumiem tego tryndu :)

    Pzdr