  • 1. Data: 2023-02-02 15:13:41
    Temat: Darmowa energia z Takamaka w kuchence mikrofalowej 38 views Subscribe
    Od: a a <m...@g...com>

    Darmowa energia z Takamaka w kuchence mikrofalowej
    Subscribe

    15:02 (10 minutes ago)
    Każdy może zbudować sferyczny Takamak w kuchence mikrofalowej

    https://en.wikipedia.org/wiki/ITER

    A wszystko się zaczęło od przewiercania kuchenki i doprowadzenia zasilania do silnych
    elektromagnesów, generujących torroidalne pole magnetyczne

    https://en.wikipedia.org/wiki/Spherical_tokamak

    Mikrofalową plazme latwo wytworzyc w kuchence, a nastepnie silne pole magnetyczne
    ksztaltuje chmurę plazmy torroidalnie lub sferycznie

    Wcześniej pokazywałem kilka filmików z youtube, jak utworzyć koło z plazmy

    Dlatego Takamak, bo to wersja mini.

    Od dzisiaj kuchenka mikrofalowa to podstawowe akcesorium każdego laboratorium.

    W czasie przerwy sniadaniowej, wykorzystywana do podgrzewania zupy, a potem już tylko
    darmowa energia, do końca świata.

    Kuchenkę można umieścić w komorze próżniowej i regulować zjawisko podciśnieniem.

    A koszta sprzętu kieszonkowe + wlasna praca

    Nalezy pamietac o ochronie zdrowia, bo kuchenka to duża moc mikrofal.

  • 2. Data: 2023-02-02 16:08:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 2 lutego 2023 o 15:13:42 UTC+1 a a napisał(a):
> [...]
    >
    > A koszta sprzętu kieszonkowe + wlasna praca
    >
    > Nalezy pamietac o ochronie zdrowia, bo kuchenka to duża moc mikrofal.
    Zmiana ksywki nic ci nie da.

  • 3. Data: 2023-02-02 16:10:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 lutego 2023 o 15:13:42 UTC+1 a a napisał(a):

    > Kuchenkę można umieścić w komorze próżniowej i regulować zjawisko podciśnieniem.

    Nono, "podciśnienie" w "komorze próżniowej". Oby tak dalej ;>

  • 4. Data: 2023-02-02 16:15:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Nono, "podciśnienie" w "komorze próżniowej". Oby tak dalej ;>

    Oj tam, to jedynie kulawe tłumaczenie ;)

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne

  • 5. Data: 2023-02-02 17:07:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    >
    > A koszta sprzętu kieszonkowe + wlasna praca
    >
    > Nalezy pamietac o ochronie zdrowia, bo kuchenka to duża moc mikrofal.
    Jednak farciarz jesteś. Trafiłeś głupków talmudystow.

  • 6. Data: 2023-02-03 01:00:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 2 February 2023 at 16:08:37 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    Najważniejsze jest abyś regularnie brał leki,
    a na opętanie, warto aby rodzina znalazła doświadczonego egzorcystę
    no i koniecznie pielgrzymka na Jasną Górę 2 razy w roku.

  • 7. Data: 2023-02-03 01:02:43
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 2 February 2023 at 16:15:46 UTC+1, Krystek wrote:

    > Oj tam, to jedynie kulawe tłumaczenie ;)
    >
    > K.
    >
    > --
    > Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne

    Wyjaśniam
    Nie chodzi oczywiście o prożnię a o redukcję ciśnienia atmosferycznego np. o 90%
    jak w kulach plazmowych

    Zakup pompy próżniowej, cylindra to inwestycje kosztowe, ale podciśnienie wywołane
    małą pompką zadziała
    a dodatkowo mamy podgląd komory kuchenki ze smartfona, czyli możemy kuchenkę umieścić
    w dużym cylindrze,
    uszczelnić pokrywą z góry i wypompowywać powietrze i obserwować zachowanie plazmy.