  • 1. Data: 2023-02-01 09:27:28
    Temat: alarm na pakę do busa
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    Cześć,
    wymyśliłem sobie żeby zabezpieczyć pakę busa jakimś alarmem. Nie chcę
    mieć jednak kolejnego pilota do załączania tego alarmu.
    Pomysł mam taki, żeby alarm sam się dezaktywował gdy się do auta zbliżę
    (ale nie chciałbym do kluczy doczepiać czegoś wielkości kolejnego
    kluczyka, im mniejsze tym lepsze)
    Najpierw pomyślałem żeby zaadoptować immobilizer coś jak tu:
    https://allegro.pl/oferta/kd-2006-bezobslugowa-bloka
    da-zaplonu-2x-id-atest-5146296792
    tylko nie wiem czy coś takiego zda egzamin (sygnał odczytuje co kilka
    sekund i pewnie z małej odległości, więc raczej nie zdąży się rozbroić
    zanim otworzę auto)

    jakiś pomysł jak to najłatwiej rozwiązać (chodzi mi o gotowce lub
    pół-gotowce)

    Lukasz

  • 2. Data: 2023-02-03 21:50:19
    Temat: Re: alarm na pakę do busa
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 01.02.2023 o 09:27, ddddddddddd pisze:
> [...]
    > zanim otworzę auto)
    >
    > jakiś pomysł jak to najłatwiej rozwiązać (chodzi mi o gotowce lub

    proxima zero

  • 3. Data: 2023-02-03 21:54:56
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.02.2023 o 21:50, m4rkiz pisze:

    > proxima zero

    albo oczywiście najprościej - wpięcie się z przekaźnikiem w miejsce które jest
    zasilane
    cały czas po otwarciu z pilota, ale zakładam że masz powód chcieć dodatkowy sprzęt

  • 4. Data: 2023-02-04 01:13:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 1 lutego 2023 o 09:27:32 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > zanim otworzę auto)
    >
    > jakiś pomysł jak to najłatwiej rozwiązać (chodzi mi o gotowce lub

    W kabinie kierowcy mam dodatkowy włącznik do dodatkowej syreny która wyje po
    otworzeniu drzwi w przestrzeni ładunkowej. Optymalne by były siłowniki podłączone do
    zamków tak jak jest to w osobówkach i odłączenie cięgna od kluczyka. Żeby alarm miał
    ręce i nogi trzeba zrobić własne włączniki bo te co są do lampek są w wiadomym
    miejscu i są łatwe do zablokowania.