  • 1. Data: 2009-06-27 14:28:52
    Temat: Dell OptiPle GX270
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Sa do kupienia za smieszne pieniadze kompy j.w.t., oplaca sie kupic dla
    samego OS, pytanie tylko, czy cos jeszcze da sie z tego wykorzystac. Czy
    ktos wie na jakiej podstawce siedzi tam procek? Mam podejrzenia, ze 478,
    ale firma Dell jest wielce tajemnicza w tej sprawie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2009-06-27 17:26:51
    Temat: Re: Dell OptiPle GX270
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos wie na jakiej podstawce siedzi tam procek? Mam podejrzenia, ze 478,
    > ale firma Dell jest wielce tajemnicza w tej sprawie.

    system w 99% eng ale fakt komputerki fajne

  • 3. Data: 2009-06-27 18:04:56
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    socket 478 a chipset 865 czyli kazdy procek zapodasz na ten socket, pamieci DDR.

    Mirek

  • 4. Data: 2009-06-27 20:29:51
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > socket 478

    No to kicha, myslalem, ze sobie kompa zmodernizuje. Swoja droga pewnie
    pare ton tego przyjechalo, juz w 2 sklepach widzialem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2009-06-27 21:33:33
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Powitanko,

    > No to kicha, myslalem, ze sobie kompa zmodernizuje. Swoja droga pewnie
    > pare ton tego przyjechalo, juz w 2 sklepach widzialem.

    od 2 lat dostępne w duzych ilościach a co do modernizacji to system
    przypisany do della, najczęsciej angielski (wbrew temu co pisza niktórzy
    sprzedawcy) a z wymiana komponentów może się wiazac problem aktywacji
    systemu

  • 6. Data: 2009-06-28 08:02:15
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do della, najczęsciej angielski (wbrew temu co pisza niktórzy sprzedawcy) a z
    > wymiana komponentów może się wiazac problem aktywacji systemu

    Jak sporowadzali z smietnikow europy to system angielski/niemiecki, bardzo duzo
    jest GX 270/280 z PKO wiec system jak najbardziej polski mozna instalowac.

  • 7. Data: 2009-06-28 08:59:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Mirosław Szejduk pisze:
    > Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak sporowadzali z smietnikow europy to system angielski/niemiecki, bardzo duzo
    > jest GX 270/280 z PKO wiec system jak najbardziej polski mozna instalowac.

    Rok temu kupilem SX.... zasadniczo malenstwo i nawet procek bez
    wiatraka:) i zewnetrzny zasilacz. Z tego co pamietam chyba po PKO
    system OEM Win XP Pro PL

  • 8. Data: 2009-06-28 10:05:27
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jak sporowadzali z smietnikow europy to system angielski/niemiecki, bardzo
    > duzo jest GX 270/280 z PKO wiec system jak najbardziej polski mozna

    Bardzo dużo to jest właśnie spoza polski i raczej trudno trafić na te z PKO

  • 9. Data: 2009-06-28 15:44:54
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Podepnę się pod temat;
    Jak do takiego komputera podłączyć dwa monitory z pulpitem rozciągniętym
    do powierzchni dwóch ekranów?

  • 10. Data: 2009-06-28 19:32:56
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Włożyć drugą kartę graficzną i skonfigurować OS do obsługi ekranów w
    pożądany sposób.

    g.