  • 1. Data: 2009-06-27 14:53:16
    Temat: Dell P4nie odpala, nawet nie bipnie przy starcie
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Cze!
    Jest sobie Dell P4, zawiesił się i nie startuje. Po włączeniu wiatraki
    się kręcę, dioda na płycie pali się. Radiator grzeje.
    Standardowo:
    1. Odłączyłem dyski
    2. Wypiąłem pamięć
    i ani bipnie. Czarny ekran. Obejrzałem trochę te kondensatorki wyglądają
    nieźle.
    Co jeszcze można zrobić?
    Nie mam jak sprawdzić poszczególnych elementów. Opłaca się to dać do
    serwisu?
    Jeszcze jakąś inna płytę wepnę w zasilacz czy wystartuje.

  • 2. Data: 2009-06-27 17:27:26
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > serwisu?
    > Jeszcze jakąś inna płytę wepnę w zasilacz czy wystartuje.

    Bateria bios ?

  • 3. Data: 2009-06-27 18:36:59
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 19:27:26 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):
    /.../
    > Bateria bios ?
    Co bateria BIOS?

  • 4. Data: 2009-06-27 19:44:37
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Dnia Sat, 27 Jun 2009 19:27:26 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):
    > /.../
    > Co bateria BIOS?

    jest ok ?

  • 5. Data: 2009-06-27 21:25:47
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Ma to szczekacz? Jesli ma to wyjmij ram/grafe sprawdz, czy plyta daje jakis
    oznaki zycia.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-06-28 06:30:08
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    G Nowak wrote:
    > Ma to szczekacz? Jesli ma to wyjmij ram/grafe sprawdz, czy plyta daje
    > jakis oznaki zycia.

    Ale czytales, co napisal autor watku, prawda...?

    k,

  • 7. Data: 2009-06-28 09:04:53
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Tak pobieznie; nie napisal ani o karcie ani o piszczeniu.

  • 8. Data: 2009-06-29 08:52:10
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > serwisu?
    > Jeszcze jakąś inna płytę wepnę w zasilacz czy wystartuje.

    Sprawdź stan kondensatorów. W firmie w której pracuję, DELLe zaczęły w
    pewnym momencie padać jak muchy - okazywało się, po trzyletnim okresie
    gwarancji padają właśnie one.
    Zdarzało się również, że leciał chipset na płycie.

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-06-29 21:17:35
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 22:25:47 +0100, G Nowak napisał(a):

    > Ma to szczekacz? Jesli ma to wyjmij ram/grafe sprawdz, czy plyta daje
    > jakis oznaki zycia.

    toz napisałem, że wypiałem RAM. Grafa wbudowana. Ponoc bipal wczesniej

  • 10. Data: 2009-07-09 21:57:00
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Smok Eustachy pisze:
    /../

    > toz napisałem, że wypiałem RAM. Grafa wbudowana. Ponoc bipal wczesniej

    To ja sam ze sobą gadam. Płyta zwalona. przy wymianie płyty trzeba
    szukać takiej dziwacznej Dellowskiej i zaopatrzyć się w mazię do
    paćkanie procka? Najpierw zdrapać to, co jest?