  • 121. Data: 2023-04-01 02:36:03
    Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-03-2023 o 18:19, J.F pisze:

    > w tym twoim rozłozeniu podrózy na 10 dni :-)

    Ze Słupska do Chorwacji zajechałem w 2, totalnie się nie spiesząc.
    Gdyby było inaczej, to w 2 i do Grecji bym zajechał.

    Tylko po co?
    Podróż jest fajna, a opalanie się nie, więc warto ją wydłużać a nie skracać.

  • 122. Data: 2023-04-01 02:37:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-03-2023 o 18:20, J.F pisze:

    > Przyjdzie emerytura, optyka moze sie zmienic :-)

    Wątpię, moją emeryturę pisowska inflacja zeżarła, więc tym bardziej
    będzie to nieopłacalne.
    Chyba nie wiesz ile kosztuje zakup i utrzymanie kampera swoją drogą....
    Albo wynajęcie.

  • 123. Data: 2023-04-01 09:10:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 23:41, J.F pisze:

    > ale bedzie.

    To jak będzie infra żeby wymienić spalinki na elektryki i ładować je w
    ładowarkach 250kW bez wyjątku to daj znać. Na razie to sprawdzają się
    moje opinie sprzed 10 lat niż że wszędzie będą ładowrki i elektrowozy
    nie będa węglowazami.

    > Moze i nie, ale skoro Kia umie .. to kuc Kie.

    Ale to trochę tak jakby mówić, że polska produkuje doskonałe samochody
    spalinowe powołując się na airnerę - zdecydowana wiekszośc samochodów
    nie umie w 250kW ładowarki.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-04-01 09:17:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2023 o 02:36, Cavallino pisze:

    > Tylko po co?
    > Podróż jest fajna, a opalanie się nie, więc warto ją wydłużać a nie
    > skracać.

    Chyba największy fikołek, no dobra drugi po tym jak żona nie pozwoliła
    majkowi kupić elektryka;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!