  • 31. Data: 2021-01-19 13:07:16
    Temat: Re: Dizle.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-01-2021 o 12:45, cef pisze:

    > Nie widzę tych powodów.

    No tak, za to by nikt nie zapłacił....

  • 32. Data: 2021-01-19 13:09:56
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-19 o 12:03, J.F. pisze:

    > Ty mnie pociagniesz na starcie, zebym ruszyl, ja cie pociagne przez
    > 500km :-)

    Nie bardzo opłacalne dla właściciela dizla.
    Ale tu was zaskoczę, posiadacz elektryka poleci te
    500km samolotem. I będzie się tym chwalił na grupach
    udowodniając przy okazji że wózek akumulatorowy nadaje się
    co najwyżej mieszkańcom dużych metropolii.
    Takich z lotniskiem. :-)

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2021-01-19 13:10:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 19-01-2021 o 12:36, J.F. pisze:

    >Rozumiem, że miałeś jakieś problem z ładowaniem Twoich ev, więc w ich
    >przypadku przez palce nie patrzysz? ;-)

    Ale przeciez nie negujecie, ze to ... godzine trwa ?

    No dobra, jeden neguje, 15 minut tylko :-)

    Poza tym jade sobie, czasem tankuje ... i widze, ze ladowarki tam nie
    ma.
    Wiec gdzie sa ?

    No dobra - plugshare troche tego znajduje, z czasem bedzie coraz
    wiecej,
    tylko to nieznosne uczucie, ze ktos mnie okrada przy ladowaniu :-)

    J.

  • 34. Data: 2021-01-19 13:13:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-01-2021 o 13:10, J.F. pisze:

    > Ale przeciez nie negujecie, ze to ... godzine trwa ?

    No właśnie - godzinę a nie dwa dni.

    > Poza tym jade sobie, czasem tankuje ... i widze, ze ladowarki tam nie ma.
    > Wiec gdzie sa ?

    Patrz, a ja ładuję i tam nie ma stacji benzynowej...
    To gdzie te stacje?

    > No dobra - plugshare troche tego znajduje, z czasem bedzie coraz wiecej,
    > tylko to nieznosne uczucie, ze ktos mnie okrada przy ladowaniu :-)

    A przy tankowaniu nie?
    Bo ja się właśnie tego odczucia pozbyłem.
    I mniej przykładam rękę do finansowania państwa PIS.

  • 35. Data: 2021-01-19 14:14:13
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-01-19 12:05, K wrote:
    [...]
    > Niestety trzeba. Albo cykliczne ladowanie co 100km albo dolewanie adblue
    > co 1500km.
    Albo kupić benzynkę i nie ładować co 100 km albo dolewać sików co 1500. :-D

  • 36. Data: 2021-01-19 14:20:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/01/2021 11:55, cef wrote:

    > Uwaga, teraz będzie hejtowanie.
    > Otóż samochód  w pełni elektryczny jest łatwo rozpoznawalny,
    > bo ma zielone tablice i wczoraj żadnego takiego nie zauważyłem
    > na ulicach. Czyżby niska temperatura tak mocno ograniczyła mobilność
    > elektryków, że żaden nie odpalił?

    Widac, ze skonczyly ci sie argumenty i zaczynasz hejtowanie ;)

  • 37. Data: 2021-01-19 14:22:09
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/01/2021 11:50, cef wrote:

    > Byłem wstrząśnięty :-)
    > Ale te pompy w dystrybutorach, to nie są czasem elektryczne?

    ...i sie zaczyna fala hejtu na prad.

  • 38. Data: 2021-01-19 14:30:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No właśnie - godzinę a nie dwa dni.

    Godzine pod warunkiem, ze szybka ladowarka i bez kolejki. No i blisko
    trasy, a nie 15 km w bok :-)

    Jak tak bedziesz zachwalal EV, to sie kolejki pod ladowarkami zrobia
    :-P

    No i na ile taka godzinka ladowania starczy? 200km, 300 ?

    >Patrz, a ja ładuję i tam nie ma stacji benzynowej...
    >To gdzie te stacje?

    W Polsco to wszedzie :-P

    >A przy tankowaniu nie?

    Po prawdzie, to tez.
    Ale mozna kupic LPG a nie diesla, i to blogie uczucie, ze to do mnie
    doplacaja, a nie ja doplacam :-P

    >Bo ja się właśnie tego odczucia pozbyłem.

    Na chwile, ktora jak widac sie konczy ...

    J.

  • 39. Data: 2021-01-19 14:35:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-01-2021 o 14:30, J.F. pisze:

    > Godzine pod warunkiem,

    Godzina to godzina.
    Nijak się ma do dwóch dni w przypadku smrodowoza na mrozie.
    EOD

  • 40. Data: 2021-01-19 15:12:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Godzina to godzina.

    No chyba, ze akurat wyjdzie 3 :-)

    >Nijak się ma do dwóch dni w przypadku smrodowoza na mrozie.

    Ale mnie sie jeszcze nie zdarzylo, wiec moge stwierdzic, ze zero to
    zero :-P

    J.