  • 21. Data: 2021-01-19 11:46:28
    Temat: Re: Dizle.
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-01-19 10:56, RadoslawF wrote:
    [...]
    > Bierzesz dizla sąsiada i on ci ciągnie elektryka.
    > W ten sposób robisz 500km i masz akumulator naładowany.
    > Tylko co jak sąsiad nie ma czasu na takie zabawy?
    > No proste, posiadacz elektryka musi mieć swojego dizla. :-)
    Na pewno nie ma bo kombinuje jak odpalic dizla. :-D

  • 22. Data: 2021-01-19 12:03:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2021-01-19 10:56, RadoslawF wrote:
    [...]
    >Na pewno nie ma bo kombinuje jak odpalic dizla. :-D

    Ty mnie pociagniesz na starcie, zebym ruszyl, ja cie pociagne przez
    500km :-)

    J.

  • 23. Data: 2021-01-19 12:05:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/01/2021 10:43, JDX wrote:
    > On 2021-01-19 11:22, viktorius wrote:
    > [...]
    > Taaa, oprócz cyklicznego wypalania DPF-a to kolejna "wygoda" w
    > użytkowaniu dizli. :-D A w tych nowych to zdaje się trzeba też
    > cyklicznie siki dolewać. Blue motion czy jakoś tak. :-D

    Niestety trzeba. Albo cykliczne ladowanie co 100km albo dolewanie adblue
    co 1500km.

  • 24. Data: 2021-01-19 12:11:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2021-01-19 o 09:46, cef pisze:

    >Racja, w pełni sprawne.

    Rafineria to nazywa "temperatura zablokowania zimnego filtra".
    A ze u mnie temperatury raczej wyzsze i nigdy mi sie to nie
    przytrafilo, to nie wiem na czym to polega - i kiedy to zablokowanie
    nastepuje.
    Znajomy mowil, ze jechal, jechal, i stanal.

    W mondeo byl malutki podgrzewacz paliwa.
    A jak ruszyl ... paliwo z baku przez filtr do pompy przy silniku, a
    potem powrot do baku.
    IMO - w trakcie jazdy powinno byc lekko podgrzane ... moze krytyczne
    pierwsze minuty ...

    >Parafina to inna sprawa. Czy to shell frigo, czy inny orlen arctic,
    >to i tak pewnie wyprodukowane w Płocku, z tymi samymi domieszkami.
    >Jak ma się wytrącić, to się wytrąci, nie ma rady.

    No ale skoro manipuluja letni/przejsciowy/zimowy, to w arktycznym
    manipuluja lepiej.

    Tylko .. gdzie to kupic, bo nie na stacjach Orlenu przeciez ...

    >Dolać trzeba "przed", czego pewnie nikt nie robi.

    Przezorni leja, ale ostatnie zimy nas przezornosci oduczyly.
    No i nagly atak mrozu jest dosc rzadki - czas na dolanie jest ...

    J.

  • 25. Data: 2021-01-19 12:24:44
    Od: K <n...@e...com>

    On 19/01/2021 11:05, K wrote:

    > Niestety trzeba. Albo cykliczne ladowanie co 100km albo dolewanie adblue
    > co 1500km.

    blad, przy poziomie sikow starczajacych na 1500km wola zeby dolac.

  • 26. Data: 2021-01-19 12:36:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 19-01-2021 o 07:18, JDX pisze:

    >Cef, JF, i inne nadiry, czytacie?

    Moje mi jeszcze takich numerow nie zrobily, wiec patrze przez palce
    :-P
    No ale nie mieszkam w Suwalkach ...

    >A przecież trzeba za 5 h być 500 km dalej....

    Eeee, nie warto wyjezdzac. Zima na drogach grasuje i nie dasz rady :-)
    Elekrykiem tez nie dasz, jak drogi beda przez ICE zablokowane :-)

    J.

  • 27. Data: 2021-01-19 12:43:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-01-2021 o 12:36, J.F. pisze:

    > Moje mi jeszcze takich numerow nie zrobily, wiec patrze przez palce :-P

    Rozumiem, że miałeś jakieś problem z ładowaniem Twoich ev, więc w ich
    przypadku przez palce nie patrzysz? ;-)

  • 28. Data: 2021-01-19 12:45:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-19 o 11:22, Cavallino pisze:

    > Ja nie wiem, ale Ty się w nim lubujesz.
    > Więc gdybyś chciał być obiektywny, to teraz jechałbyś po smrodowozach.
    > Powody są większe niż hejt na ev.

    Nie widzę tych powodów.
    Nawet się cieszę, że niektórym nie odpaliło -
    był mniejszy ruch w mieście.

  • 29. Data: 2021-01-19 12:50:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-19 o 11:09, K pisze:

    > I wtedy sobie zdales sprawe, ze dojrzales juz do elektryka ;)

    Byłem wstrząśnięty :-)
    Ale te pompy w dystrybutorach, to nie są czasem elektryczne?

  • 30. Data: 2021-01-19 12:55:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-19 o 09:56, Cavallino pisze:

    > Wątpię.
    > Dwa dni temu w Poznaniu był dosyć popularny, skoro przez 5 minut jazdy
    > widziałem kilka takich przypadków i to jadących (5 km/h na awaryjnych).
    > Ile nie jechało, tylko stało, bo nie odpaliły, można się tylko domyślać.

    Uwaga, teraz będzie hejtowanie.
    Otóż samochód w pełni elektryczny jest łatwo rozpoznawalny,
    bo ma zielone tablice i wczoraj żadnego takiego nie zauważyłem
    na ulicach. Czyżby niska temperatura tak mocno ograniczyła mobilność
    elektryków, że żaden nie odpalił?