  • 91. Data: 2021-06-07 17:43:18
    Temat: Re: Dlaczego Wodoru nie będzie szybko w autach?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2021 22:02:35 +0200, Janusz wrote:

    > Jarku, dziękuję za troskę ale nie skorzystam :)

    Tu nie o troske chodzi, tylko o obiektywna prawde :-)

    Ostanio mnie pocaiagi pare razy zaskoczyly pozytywnie, nawet, jak nie
    ja jechalem.

    Np Czestochowa-Wroclaw - ponizej 2h, nawet 1:40.
    Samochodem ponad 200km ... raczej nie dam rady, nie cala droga
    swietna.

    Ale z drugiej strony ... sypialny/kuszetka fajna rzecz, ale przy
    szybkich pociagach ... w kraju za krotkie podroze :-)

    J.

  • 92. Data: 2021-06-08 12:04:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-06-07 o 17:43, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Ale z drugiej strony ... sypialny/kuszetka fajna rzecz, ale przy
    > szybkich pociagach ... w kraju za krotkie podroze :-)

    No ok, pojedyncza podróż, fakt może być szybciej niż autem i taniej, ale
    podróż z rodziną, z walizkami i kilkoma przesiadkami? to już słabo widzę
    poza tym zrobiłem się wygodny na starość :) pakuję walizki do auta pod
    domem i wyjmuję dopiero w ośrodku.

    --
    Janusz

  • 93. Data: 2021-06-08 16:07:51
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Janusz w

> [...]
    > podróż z rodziną, z walizkami i kilkoma przesiadkami? to już słabo widzę
    > poza tym zrobiłem się wygodny na starość :) pakuję walizki do auta pod

    Miałbyś się czym chwalić, jakbyś wsiadał w helikopter pod domem, i wysiadał
    na dachu hotelu.
    No i na co Ci walizki, saszetka na karty kredytowe powinna wystarczyć...
    To jest wygoda... c'nie???

    MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 94. Data: 2021-06-09 10:46:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-06-08 o 16:07, TomN pisze:
    > Janusz w

    > Miałbyś się czym chwalić, jakbyś wsiadał w helikopter pod domem, i wysiadał
    > na dachu hotelu.
    Nawet jakby mnie było stać to bym nie latał, za dużo wypadków.

    > No i na co Ci walizki, saszetka na karty kredytowe powinna wystarczyć...
    > To jest wygoda... c'nie???
    Nie, bo wtedy na miejscu zamiast wypoczywać latasz po sklepach.

    > MSPANC

    Tak, wiem :)

    --
    Janusz