  • 1. Data: 2010-02-13 09:42:40
    Temat: Do Pisza :))) (piątek)
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/2128090,11,miasteczko__w_k
    torym_masowo_pisza_doniesienia,item.html

    kogo by tu wysłać ???
    hehehe tak na poprawę humoru 13go :))
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-02-13 12:51:49
    Temat: Re: Do Pisza :))) (piątek)
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-13 09:42, glang wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/2128090,11,miasteczko__w_k
    torym_masowo_pisza_doniesienia,item.html

    > kogo by tu wysłać ???

    A moze saab, punto i kangoo jezdzi wlasnie po Piszu? :)

  • 3. Data: 2010-02-13 13:00:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    mleko pisze:
    torym_masowo_pisza_doniesienia,item.html

    > A moze saab, punto i kangoo jezdzi wlasnie po Piszu? :)

    A może Pisz i Włocławek to jedno i to samo miejsce? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-02-13 13:23:48
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-13 13:00, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    torym_masowo_pisza_doniesienia,item.html

    > A może Pisz i Włocławek to jedno i to samo miejsce? :>

    Widac umknelo mi, ze nasz glowny bohater jest z Wloclawka. Nie szpieguje
    i nie rejestruje wypowiedzi userow usnetu, liczac ze ktorys z nich
    popelni wykroczenie i bede mogl sie dowartosciowac przekazujac
    informacje odpowiednim sluzbom ;)
    W kazdym razie, czy jest z Piszu,czy sie tam wychowal, czy tez nie, to
    miasto pasuje do _jego_ wizji doskonalej Polski.

  • 5. Data: 2010-02-13 13:42:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    mleko pisze:

    > Widac umknelo mi, ze nasz glowny bohater jest z Wloclawka.

    Ja tam miałem na myśli kogoś innego. PMSową legendę, często popijającą
    kawkę z komendantem miejscowej drogówki. ;)