  • 11. Data: 2010-02-03 20:34:36
    Temat: Re: Dobre wiadomości.
    Od: "Worek" <w...@p...onet.pl>

    http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=465
    77

  • 12. Data: 2010-02-03 20:46:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 19:51:22 +0100, radxcell napisał(a):

    > ciekawe czy jakikolwiek samochod wypadnie. moja 15 letnia Fiesta [1] wjezdza na
    > badanie techniczne/spalin z ulicy bez zadnego przygotowania i z palcem w nosie
    > przechodzi.

    Bo obowiązują ją normy spalin sprzed ponad 15 lat. Teraz może nie być
    tak wesoło.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-02-03 20:57:30
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Bo obowiązują ją normy spalin sprzed ponad 15 lat. Teraz może nie być
    > tak wesoło.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
    > JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    > Tlen: madman1985, GG: 2283138
    Wydaje mi się że nie rzucą się na rozwiązanie typu, wszystkie auta mają spełniać
    najnowsze normy na spaliny. Jak wprowadzali obowiązek jazdy w pasach to zapinać
    trzeba było się tylko w tych co miały pasy założone przez fabrykę. Jak sobie
    nabędziesz warszawiankę w której nie było pasów to i teraz możesz jeździć bez
    nich. Teraz tez tak będzie. Auto 15 lat to normy sprzed 15 lat. Jednemu na
    dziesięciu taka fiesta przejdzie przegląd. A co ma zrobić tych dziewięciu. Część
    zastosuje papierowy wyłącznik wzroku diagnosty. Co z resztą?

  • 14. Data: 2010-02-03 21:47:20
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 20:57:30 +0100, kogutek napisał(a):

    > Auto 15 lat to normy sprzed 15 lat. Jednemu na
    > dziesięciu taka fiesta przejdzie przegląd.

    Teraz tak jest? Nie wydaje mi się. Moja była Corsa gratem okrutnym była,
    ale do spalin akurat z tego co wiem się nie doczepiali.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-02-04 09:46:04
    Od: Toworek <T...@0...com>

    W dniu 2010-02-03 11:51, kogutek pisze:
    > Więcej tutaj
    > http://moto.onet.pl/1597012,1,zmiany-w-przepisach-ru
    chu-drogowego,artykul.html i

    super, teraz będą mogli ustawic się z suszarką albo fotoradarem na prywatnym torze
    kartingowym/wyścigowym albo wlepić mandat za zastawienia wjazdu do własnego garażu!
    :) brawo!

  • 16. Data: 2010-02-04 10:59:00
    Od: Marx <M...@n...com>

    > Ponieważ jak wiadomo, 99% prowadzących staje na miejscach dla inwalidów.

    nie zdarzylo ci sie zaparkowac pod blokiem na "trawniku"?
    Marx

  • 17. Data: 2010-02-04 11:29:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Marx pisze:

    > nie zdarzylo ci sie zaparkowac pod blokiem na "trawniku"?

    Pisałeś o parkingach a nie trawnikach, to raz.

    Swoją droga, to nie pamiętam kiedy ostatnio stanąłem na trawniku.
    Mogło się zdarzyć, zapewne.

    A w ogóle jest w tym projekcie coś o parkowaniu na trawniku?
    Bo tylko napisano enigmatycznie że zwiększa się uprawnienia SM
    poza drogami publicznymi. I że mogą odholować z miejsca dla
    inwalidy. Jak wiesz coś więcej to podaj.

  • 18. Data: 2010-02-04 13:43:18
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > http://moto.onet.pl/1596865,1,rzad-walczy-z-jezdzacy
    mi-wrakami,artykul.html?node=2.
    > Mnie się podoba. Dawno powinni to zrobić.
    W myśl tego gównianego pomysłu wygląda na to że nie jestem właścicielem
    rzeczy, nawet odpadu. A gdzie konstytucja ?
    I w dupie mam środowisko.
    --
    Jackare

  • 19. Data: 2010-02-04 13:50:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 3 Feb 2010 20:34:36 +0100, Worek <w...@p...onet.pl> wrote:
    > http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=465
    77

    Złomiarze pragną każdej złotówki, mordując przy tym ruch
    weterański. Zdenerowałem się tylko...

    r.
    _____________

  • 20. Data: 2010-02-04 13:51:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytko
> [...]
    > poza drogami publicznymi. I że mogą odholować z miejsca dla
    > inwalidy. Jak wiesz coś więcej to podaj.

    W KRD są przepisy zakazujace parkowania pojazdu w odległości mniejszej niż
    10m. Policja i SM mogła je egzekwować tylko na drogach publicznych. Teraz
    gdy na prywatnym (spółdzielczym lub należącym do wspólnoty mieszkaniowej)
    podwórzu komuś nie spodoba się że Twoje auto stoi zbyt blisko jego okna na
    pierwszym lub nawet drugim piętrze, zadzwoni do SM a ona w majestacie prawa
    przyjebie mandat. Do tej pory mogli tak zrobić jedynie ludzie mający okna od
    strony drogi publicznej.... Powstają już ciekawe pytania: który przepis
    ważniejszy? Np sytuacji miejsc parkingowych wzdłuż chodnika przy płatnej
    strefie prakingowej miasta które to miejsca znajdują się o szerokość
    chodnika (2-4 metry) od okien mieszkań na parterze i pewnie nie wiecej niż 6
    metrów od okien na pierwszym piętrze. Wszyscy jesteśmy przestępcami?
    Zaczynam mieć dosyć tego państwa i regulowania przepisami każdego aspektu
    życia. Nidługo srać będzie można tylko między 12:32 a 15:47 a ja lubie o
    9:13...
    --
    Jackare