  • 21. Data: 2022-05-24 14:05:35
    Temat: Re: Dokładany dekoder DVB-T2
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.05.2022 o 13:25, J.F pisze:

    > [...]
    >
    > mam okulary, i moge widziec wyraznie :-)
    > A moge tez zdjac i TV bardziej sluchac niz oglądac.
    >
    > Tak czy inaczej - w tej TV "nic nie ma", "same powtorki" - wiec nie
    > musze uważnie oglądac,
    > a subtitles ... masz na mysli "paski TVP" ? :-)

    Nie, mam niedosłuch i receptę od lekarza na jedną czerwoną kreskę w
    pasku "volume" (musiałem sobie załatwić bo się żona dopierdalała, że za
    głośno).
    Żona ma słuch psa i ją wkurwia taka głośność, więc włączam sobie napisy.
    Gdybym miał scart lub kineskopowca to jedynie słuchawki bo subtitlesów
    nie odczytasz, chyba żeby dodali do tego jakiś stary telefax, żeby z
    taśmy perforowanej czytać jak brajlem :) ale papieru szkoda. W sumie mam
    dongla BT wepchniętego w TV i słuchawkę BT ale to w nocy czasem używam.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 22. Data: 2022-05-24 14:52:40
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    > To ludziny jeszczy ogladajo Full HD przez scart albo na kineskopowcu? Przecież
    > to masakra jakaś. Subtitlesy są całkowicie nieczytelne a wszystkie ludzie w
    > tłumach maja taką samą twarz :D

    A idź, niektórym to nie zależy na rozdzielczości, tylko na treści... no ale
    takim to się nigdy nie dogodzi, trzeba ich olewać lub zmieszać go z błotem i
    kreować na idiotę.
    A inni oglądają filmy z napisami na komórce - i co oni tam wg Ciebie widzą?
    literki mają np. 3mm na ekraniku telefonu, to są czytelne?
    Ja osobiście mam plazme hdready (fizyczna rozdzielczość +-1000x700) i nigdy mi
    to nie przeszkadzało w czytaniu napisów. A twarze w tłumie skuteczniej niż brak
    rozdzielczości likwiduje kompresja.
    Pozdrawiam KS

  • 23. Data: 2022-05-24 21:24:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>