  • 1. Data: 2022-05-14 19:33:48
    Temat: wyswietlacz na NJU6450A
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Coś takiego mam z wylutu:
    https://kamami.pl/wyswietlacze-lcd-graficzne/179290-
    lcd-ag-122032g-fhw-kw-e6.html
    Nawet działa, ale wygląda na to, że nie reaguje na podłączenie VDD
    (pin2), wyświetlacz budzi się po podłączeniu /RST (pin 16) do +5V.
    VDD w zasadzie można odłączyć i nic się nie zmienia.
    Czy ten typ tak ma? - pytam. bo cudowanie to on nie wyświetla, kąty są
    mizerne, a pod niewielkim już kątem widać różnicę w jasności w
    zależności od tego ile jest zapalonych pikseli w kolumnie.

    W ogóle czy może mnie ktoś oświecić, wytłumaczyć to jak 6-cio latkowi
    dlaczego takie prymitywne multimetry za 15pln mają tak wysoce
    kontrastowy i widoczny pod szerokim kątem wyświetlacz, a inne są tak
    gówniane? Czy to jest kwestia wielkości segmentu? sterowania
    matrycowego? czy czegoś innego co nie pozwala zrobić porządnie?

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2022-05-16 14:22:01
    Temat: Re: wyswietlacz na NJU6450A
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2022 19:33:48 +0200, Mirek wrote:
> [...]
    > gówniane? Czy to jest kwestia wielkości segmentu? sterowania
    > matrycowego? czy czegoś innego co nie pozwala zrobić porządnie?

    IMO - sterowania matrycowego.

    I moze paru innych rzeczy, np kąt patrzenia.

    J.