  • 1. Data: 2002-01-06 14:02:33
    Temat: Domeny .com, .info - jakie dane podac przy rejestracji ?
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    Witajcie,

    ....nigdy nie rejestrowalem domen jak w temacie. Wiem, ze
    wypelniajac formularz zgloszeniowy jestem proszony o podanie dosc
    dokladnych danych osobowych, takich jak adres itp. W przeciwienstwie do
    domeny .pl rejestrowanej w NASKu na osobe prywatna, dane te beda
    zwracane prez WHOISa, prawda ?
    Tak wiec - czy jestem zobowiazany do podawania dokladnego adresu ?
    Jesli tego nie zrobie - jakie sa konsekwencje ? Brak mozliwosci
    udowodnienia, ze domena nalezy do mnie ? W koncu place swoja karta,
    podaje swoj e-mail i nr telefonu... Czym jeszcze grozi podanie niepelnych
    badz falszywych danych ?

    Pozdrawiam i prosze o odpowiedz,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-01-06 14:56:06
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > udowodnienia, ze domena nalezy do mnie ? W koncu place swoja karta,
    > podaje swoj e-mail i nr telefonu... Czym jeszcze grozi podanie niepelnych

    Przeczytaj dokladnie regulamin rejestracji. Wszyscy rejestratorzy domen maja
    podobny.

  • 3. Data: 2002-01-06 15:09:44
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    d...@n...info (Rejestrator) wrote in <a19ogi$k44$1@news.tpi.pl>:

    >Przeczytaj dokladnie regulamin rejestracji. Wszyscy rejestratorzy domen
    >maja podobny.

    A jak regulamin przeklada sie na praktyke ..szara rzeczywistosc ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-01-06 16:00:43
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <9...@2...173.201.162>, Wojciech Skrzypinski napisał(a):

> [...]
    > udowodnienia, ze domena nalezy do mnie ? W koncu place swoja karta,
    > podaje swoj e-mail i nr telefonu... Czym jeszcze grozi podanie niepelnych

    Wyłączeniem domeny, po nie opłaconej fakturze.

    --
    _ _ _ _ _
    / \ | | / / / \ / \ --- Tomasz Paszkowski ------------------------------
    /_/ \__/ /_/ \_/ \_/ ---------------------------- http://plikoskop.pl ---

  • 5. Data: 2002-01-07 17:51:14
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    > podaje swoj e-mail i nr telefonu... Czym jeszcze grozi podanie niepelnych
    > badz falszywych danych ?

    W przypadku .com mozesz wstawiac "-" w pola ktorych nie chcesz ujawniac -
    nic sie nie stanie , z .info jest gorzej bo wymagaja wszystkich pol.
    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com

  • 6. Data: 2002-01-07 19:55:50
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <a1clus$8lq$1@news.tpi.pl>, Pablo napisał(a):

    > W przypadku .com mozesz wstawiac "-" w pola ktorych nie chcesz ujawniac -
    > nic sie nie stanie , z .info jest gorzej bo wymagaja wszystkich pol.

    Nie. Ja mam naprzykład możliwość zarejestrowania domeny .info bez podawania
    jakich kolwiek danych.

    --
    _ _ _ _ _

  • 7. Data: 2002-01-07 19:56:03
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

    > A jak regulamin przeklada sie na praktyke ..szara rzeczywistosc ?

    Dla scislosci, to co wpiszesz w wymagane pola formularza zalezy od Ciebie.
    Tylko nie mozesz miec pretensji, jezeli rejestrator domeny usunie domene
    jesli wymagane pola beda zapelnione znakiem np. "-" ( Regulamin kazdego
    rejestratora ) W praktyce - prawie wcale, no chyba zeby byla to super nazwa
    i wielu chetnych, ale takie domeny sa juz dawno zajete.

    Pozdrawiam
    -
    Rejestracja domen
    http://www.rejestracjadomen.info
    http://www.nazwa.info

  • 8. Data: 2002-01-07 22:24:38
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    > Nie. Ja mam naprzykład możliwość zarejestrowania domeny .info bez
    podawania
    > jakich kolwiek danych.

    mozliwe ale oficjalne wymogi afilias.info sa ze trzeba wszystko wypelniac

    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com

  • 9. Data: 2002-01-09 00:11:29
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    > Tylko nie mozesz miec pretensji, jezeli rejestrator domeny usunie domene
    > jesli wymagane pola beda zapelnione znakiem np. "-" ( Regulamin
    kazdego
    > rejestratora )

    to nie jest NASK - to sa powazne firmy , slyszal ktos o takim przypadku zeby
    komus skasowali domene za niewypelnienie wszystkich pol?

    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com

  • 10. Data: 2002-01-09 12:48:38
    Od: "Rejestrator" <d...@n...info>

    > kazdego
    >
    > to nie jest NASK - to sa powazne firmy , slyszal ktos o takim przypadku
    zeby
    > komus skasowali domene za niewypelnienie wszystkich pol?

    Przeczytaj uwaznie regulamin rejestracji np w Network Solutions