  • 1. Data: 2002-01-06 13:55:07
    Temat: nimda, code red
    Od: Michał Nowak <m...@k...net.pl>

    Witam

    Gdzie należy zgłaszać hosty zarażone tym?
    Do abuse danego operatora z którego zakresu IP host pochodzi?

    Pozdrowienia.
    --
    =^..^= Sit Vis cum me =^..^=
    ^oo^

  • 2. Data: 2002-01-07 01:57:50
    Temat: Re: nimda, code red
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    On nie, 06 sty 2002 at 13:55 GMT, citizen Michał Nowak testified:
    > Witam
    >
    > Gdzie należy zgłaszać hosty zarażone tym?

    A warto w ogóle? Odfiltrować regexpami i tyle. Na przykład tak:

    #robaki IIS won!
    Redirect permanent /default.ida http://127.0.0.1
    Redirect permanent /scripts/ http://127.0.0.1
    RedirectMatch permanent /(MSADC|msadc)/ http://127.0.0.1
    RedirectMatch permanent /[cd]/winnt/ http://127.0.0.1
    RedirectMatch permanent /_(mem|vti)_bin/ http://127.0.0.1
    RedirectMatch permanent .*cmd.exe http://127.0.0.1

    bart
    --
    timeout after 300 seconds waiting for .signature
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/

  • 3. Data: 2002-01-09 12:49:07
    Od: "Przemek Jaroszewski" <p...@c...pl>

    "Bart Ogryczak" <B...@a...in.reply-to.invalid> wrote in message

    > A warto w ogóle? Odfiltrować regexpami i tyle. Na przykład tak:
    [ciach]

    A warto, bo bedzie to-to fruwać po sieci do ufajdanej śmierci jak każdy
    schowa głowę w piasek.
    A co do zgłaszania zapraszam na c...@c...pl. Najlepiej _przefiltrowane_
    logi ze snorta, web-servera, czy co tam loguje.

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2002-01-09 15:46:47
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    On śro, 09 sty 2002 at 12:49 GMT, citizen Przemek Jaroszewski testified:
    > "Bart Ogryczak" <B...@a...in.reply-to.invalid> wrote in message

    > [ciach]
    >
    > A warto, bo bedzie to-to fruwać po sieci do ufajdanej śmierci jak każdy
    > schowa głowę w piasek.

    No to co. Niech sobie lata. Wykosi naiwniaków używających IIS.

    bart
    --
    .signature [sig aborted]: recived interrupt signal
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/

  • 5. Data: 2002-01-09 17:57:29
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl>

    Użytkownik "Bart Ogryczak" <B...@a...in.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrna3opa1.9u5.B.Ogryczak@puter.bart.w-wa.pl...
    > On śro, 09 sty 2002 at 12:49 GMT, citizen Przemek Jaroszewski testified:

    > No to co. Niech sobie lata. Wykosi naiwniaków używających IIS.

    A poza tym te regexpy sa calkiem zabawne. Jak ktos wlasnych logow nie czyta
    ani nie sledzi "co tam panie w wirusach slychac" ( a o code-red i nimdzie to
    akurat sporo bylo w mediach) to nawet wyslanie mu maila nie pomoze. Nie
    przeczyta go. A jak nawet przeczyta to nie zrozumie. Bo przeciez on ma
    najlepszy system najlepszej firmy. A ze bedzie latalo - zabronic im nie
    mozna!

    Zaslav

    P.S. BTW zastanawia mnie dlaczego tak duzo requestow nimd/code redow dostaje
    z firm zajmujacych sie "profesjonalnym instalowaniem sieci i serwerow WWW".
    Chron nas Panie Boze przed takimi "specjalystami"!

  • 6. Data: 2002-01-10 06:03:18
    Od: Michał Nowak <m...@k...net.pl>

    Mariusz Wołek wrote:

    > P.S. BTW zastanawia mnie dlaczego tak duzo requestow nimd/code redow dostaje
    > z firm zajmujacych sie "profesjonalnym instalowaniem sieci i serwerow WWW".
    > Chron nas Panie Boze przed takimi "specjalystami"!

    Cóż, najciemniej pod latarnią....
    Ja mam natomiast szczęście do wywołań z BT i Telii, oraz do egzotycznych krajów, np
    iran armenia a nawet raz pakistan :)

    --
    =^..^= Sit Vis cum me =^..^=
    ^oo^

  • 7. Data: 2002-01-10 06:03:24
    Od: Michał Nowak <m...@k...net.pl>

    Bart Ogryczak wrote:

    > No to co. Niech sobie lata. Wykosi naiwniaków używających IIS.

    Nie wykosi. Jak nie zrobiło tego do tej pory.....

    Swoją drogą dlaczego jeśli pojawia się wirus przynaszący straty w mln$ i
    rozpowrzechnia się
    dzięki dziurom w sofcie m$ to czemu nikt nie pozwał jeszcze m$ do sądu za te straty?

    Pozdrowienia
    Michał Nowak
    --
    =^..^= Sit Vis cum me =^..^=
    ^oo^

  • 8. Data: 2002-01-10 11:47:34
    Od: Rafal Wozniak <k...@i...net.pl>

> [...]
    rozpowrzechnia się
    > dzięki dziurom w sofcie m$ to czemu nikt nie pozwał jeszcze m$ do sądu za te

    bo chyba w licencji jest coś takiego, że nie ponoszą odpowiedzialności za
    jakiekolwiek straty (mogę się mylić, aczkolwiek niekoniecznie)

  • 9. Data: 2002-01-10 14:49:42
    Od: Michał Nowak <m...@k...net.pl>

    Przemyslaw Popielarski wrote:

    > Bo:
    <cut>
    > (z licencji Microsoft Windows)

    > Wiec mozesz jak widac co najwyzej starac sie o zwrot kosztow zakupu
    > wadliwego oprogramowania.

    Dzięki za info.

    > Zgodziles sie na te zasady instalujac software.

    Raczej nie :) Ale to już OT

    Pozdrowienia
    --
    =^..^= Sit Vis cum me =^..^=
    ^oo^

  • 10. Data: 2002-01-11 08:26:44
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    On czw, 10 sty 2002 at 06:03 GMT, citizen Michał Nowak testified:

    > Nie wykosi. Jak nie zrobiło tego do tej pory.....

    Naiwnych, którzy nie instalują SP zaraża. Więc ich wykosi.
    Nienaiwni, wkurzenie ciągłą koniecznością sciągania gigantycznych
    SP też w końcu zrezygnują.

    > Swoją drogą dlaczego jeśli pojawia się wirus przynaszący straty w mln$
    > i rozpowrzechnia się dzięki dziurom w sofcie m$ to czemu nikt nie pozwał
    > jeszcze m$ do sądu za te straty?

    Bo nie ponoszą odpowiedzialności.

    bart
    --
    "This is what you need for any of the RAID levels: [...]
    Patience, Pizza, and your favourite caffeinated beverage."