  • 1. Data: 2009-08-12 23:36:41
    Temat: Domowy neon
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Poszukuję tu porady jak zaspokoić wymagania mojego syna.
    Trzeba podświetlić reklamę z białego plastiku o średnicy około 90 cm.
    Ma to wisieć w pokoju. Ma być podświetlone zarówno podczas całkowitej
    ciemności, jak i jako dodatkowe oświetlenie. Rozumiecie?

    Poszukuję ściemnianego, zimnego źródła światła "prawie" białego.

    Jak dam tam żarówki 25W sztuk 10 i ściemniacz - to plastik może się
    przysmażyć,
    chyba, że dam 15 watowe w małej ilości, zatem nierównomierne oświetlenie.
    Jak dam świetlówki kołowe, to będzie waliło po oczach i nie mam możliwości
    regulacji.
    A diod musiałbym użyć kilkadziesiąt chyba....

    Proszę, pomóżcie.
    Wiem, że z córką byłby inny problem,
    ale bez złośliwych uwag plizzz....

    Feromon

  • 2. Data: 2009-08-13 02:57:45
    Temat: Re: Domowy neon
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Feromon <f...@w...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > PoszukujÄ&#65533; tu porady jak zaspokoiÄ&#65533; wymagania mojego syna.
    > Trzeba podĹ&#65533;wietliÄ&#65533; reklamÄ&#65533; z biaĹ&#65533;ego plastiku o
    Ĺ&#65533;rednicy okoĹ&#65533;o 90 cm.

    Albo dobre LEDy na zasilaczu z regulacją albo świetlówki z zasilaczem
    elektronicznym z regulacją jasności albo rurki neonowe także z zasilaczem z
    regulacją. Do wyboru do koloru.
    pzdr., PB

  • 3. Data: 2009-08-13 06:36:48
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Feromon <f...@w...pl> wrote:

    > Poszukuję ściemnianego, zimnego źródła światła "prawie" białego.

    ccfl + pwm

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 4. Data: 2009-08-13 12:11:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Aug 2009 01:36:41 +0200, Feromon wrote:
    >Poszukuję tu porady jak zaspokoić wymagania mojego syna.
    >Trzeba podświetlić reklamę z białego plastiku o średnicy około 90 cm.

    Piwa ?

> [...]
    >
    >Jak dam świetlówki kołowe, to będzie waliło po oczach i nie mam możliwości
    >regulacji. A diod musiałbym użyć kilkadziesiąt chyba....

    Dac kilka led na noc i pare swietlowek do oswietlania ?

    J.

  • 5. Data: 2009-08-13 20:24:04
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Feromon pisze:

> [...]
    > ciemności, jak i jako dodatkowe oświetlenie. Rozumiecie?
    >
    > Poszukuję ściemnianego, zimnego źródła światła "prawie" białego.

    Kilka świetlówek liniowych plus odpowiedni zasilacz/ściemniacz.
    Dla równiejszego podświetlenia opcjonalnie dodać matową taflę.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-08-14 12:36:05
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Albo dobre LEDy na zasilaczu z regulacją albo świetlówki z zasilaczem
    > elektronicznym z regulacją jasności albo rurki neonowe także z zasilaczem z
    > regulacją. Do wyboru do koloru.

    No własnie, ten wybór ...
    Na pierwszą próbę zakupiłem lampki choinkowe
    100 sztuk LED białe. Zobaczymy jak to bedzie świecić.

    Ale regulacja świecenia będzie chyba konieczna...

    Feromon