  • 1. Data: 2009-08-12 19:58:18
    Temat: Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion
    Od: Borszczuk <b...@g...com>

    Witam,

    Czy ktos bylby laskaw podpowiedziec gdzie w Polsce moge kupic taka
    ladowarke
    do akumulatorow li-ion:

    http://www.batteryspace.com/index.asp?PageAction=VIE
    WPROD&ProdID=2488

    (symbol ch-li1418-4). Sprawdzilem lokalne sklepy elektroniczne oraz
    sekcje
    ladowarki na conrad.pl (innych sklepow z branzhy nie znam niestety)
    ale nic madrego
    nie napotkalem. Wiem ze moge ew. zamowic w batteryspace ale zalezy mi
    na czasie
    wiec wolalbym kupic na miejscu. Tylko gdzie to moge dostac?

    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2009-08-12 20:13:08
    Temat: Re: Gdzie moge kupic ladowarke do aku li-ion
    Od: "Michal" <gg:2200099@mail.pl>

    > Czy ktos bylby laskaw podpowiedziec gdzie w Polsce moge kupic taka
> [...]

    Czyzby do latary pod wode:) ??
    CIezko CI bedzie kupic dedykowana do danego napiecia. ew. polecam www.bto.pl
    , ale moze dolozysz ze100 zl i kup jakas modelarska - nowa albo uzywke z
    alegro? osobiscie mam graupnera, ktory laduje wiekszosc pakietow, ma
    wbudowany zasilacz i przetwornice step up zebuy mozna bylo ladowac z aku
    samochodowego.
    Pozdrawiam
    Michal Trych

  • 3. Data: 2009-08-12 20:21:59
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Borszczuk pisze:

    > Czy ktos bylby laskaw podpowiedziec gdzie w Polsce moge kupic taka
> [...]

    Powinna zadziałać też każda uniwersalna ładowarka 4-ogniwowych pakietów
    Li-Ion:
    http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    452

    Do niektórych ładowarek trzeba jeszcze dokupić zasilacz 12-14V (bo
    standardowo działają z akumulatora samochodowego):
    http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    9287

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-08-13 11:22:44
    Od: Borszczuk <b...@g...com>

    On Aug 12, 10:21 pm, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

> [...]
    cts_id=452

    > Do niektórych ładowarek trzeba jeszcze dokupić zasilacz 12-14V (bo
    samochodowego):http://modele.sklep.pl/product_info.p
    hp?products_id=9287

    Wiem ze bez znaczenia co to jest i zamiennik bedzie tez dzialal tak
    dlugo jak podaje to co potrzeba ale ja potrzebuje
    dokladnie to ustrojstwo. Chce kupic i zapomnie :_) Sadzilem ze skoro
    to made in china to nie bedzie problemu.
    Nic to, dzieku za odp. Szukam dalej (poki co batteryspace zapragnelo
    $100 za wysylke do .pl).

  • 5. Data: 2009-08-13 20:43:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Borszczuk pisze:

> [...]
    > to made in china to nie bedzie problemu.
    > Nic to, dzieku za odp. Szukam dalej (poki co batteryspace zapragnelo

    Poszukaj w dealextreme.com - też chińczyk (Hongkong) a wysyłka na cały
    świat za friko. Ceny niezłe, jeżeli oczywiście znajdziesz to czego
    szukasz. Jednak długi czas przygotowania wysyłki i transportu (2-3
    tygodnie to norma).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-08-13 22:14:47
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    a po co kupowac ?? Przeciez taka ladowarka to trafo, mostek, kondziu, LM350
    i potencjometr. ustawiasz wielokrotnosc 4,2V na kazde ogniwo i ladujesz.
    zadne filozofii. jakbys chcial zrobic ladowarke na rózna ilosc ogniw to kup
    odpowiedni przelacznik i odpowiednia ilosc potencjometrów.

    --
    VSS
    http://vss.pl
    .googlegroups.com...