  • 1. Data: 2009-08-12 19:57:31
    Temat: technika mikropaskowa
    Od: Aa <A...@a...pl>

    Witam,

    czy jest dostępna jakaś literatura w języku polskim na temat techniki
    mikropaskowej? Szczególnie chciałbym rozwiązać zagadkę związaną z
    kształtami linii, jej załamaniami, zwężeniami itp. - dlaczego tak i co w
    ten sposób osiągamy. Obecnie mam tylko "Mikrofale, Układy i systemy".

    pozdrawiam,
    Aa

  • 2. Data: 2009-08-12 20:37:05
    Temat: Re: technika mikropaskowa
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > kształtami linii, jej załamaniami, zwężeniami itp. - dlaczego tak i co w
    > ten sposób osiągamy. Obecnie mam tylko "Mikrofale, Układy i systemy".

    Np.:
    Stanisław Rosłoniec
    "Metody matematyczne w projektowaniu układów elektronicznych o stałych
    rozłożonych"

    Paweł

  • 3. Data: 2009-08-14 22:52:16
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Paweł napisał:

    > Np.:
    > Stanisław Rosłoniec
    > "Metody matematyczne w projektowaniu układów elektronicznych o stałych
    > rozłożonych"

    Guzik tam napisał - w notatkach z wykładów Rosłońca mam znacznie
    więcej... A trzymam - cenne są!

    Ale generalnie w języku polskim to niewiele - w temacie królem jest
    chyba nadal Gupta...

    --
    Darek