  • 1. Data: 2009-08-12 18:25:36
    Temat: [req] blacha na ekran
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    nie wiecie Panowie gdzie kupić można blachę miedzianą na ekran w
    detalicznych ilościach (P.S. nie mam zaprzyjaźnionego zakładu)?

  • 2. Data: 2009-08-12 18:31:38
    Temat: Re: [req] blacha na ekran
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-12 20:25:36 +0200, "identyfikator: 20040501"
    <N...@o...eu> said:

    > nie wiecie Panowie gdzie kupić można blachę miedzianą na ekran w
    > detalicznych ilościach (P.S. nie mam zaprzyjaźnionego zakładu)?

    A jeszcze jaka grubość, wymiary max XY?
    Detaliczne znaczy ile?

    --
    DJ

  • 3. Data: 2009-08-12 19:55:57
    Od: "Piotr Pitlab Laskowski" <p...@p...wp.pl>

    > nie wiecie Panowie gdzie kupić można blachę miedzianą na ekran w
    > detalicznych ilościach (P.S. nie mam zaprzyjaźnionego zakładu)?

    Jeżeli zamiast miedzi może być mosiądz, to trawione ekrany wykonane z nowego
    srebra zamawiam w Elpinie. Z tego materiału robi się też szablony do pasty.
    Już kiedyś się tutaj chwaliłem. Tak to wyglada:
    http://www.pitlab.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=77&st
    art=74

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 4. Data: 2009-08-18 21:15:08
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > nie wiecie Panowie gdzie kupić można blachę miedzianą na ekran w
    > detalicznych ilościach (P.S. nie mam zaprzyjaźnionego zakładu)?

    Pytanie czy musi być miedziana?
    Swego czasu brytfanki do pieczenia ciasta ślicznie się nadawały.
    Cynowane (chyba...w każdym razie ślicznie się kutowały) i dały się ciąć
    nożyczkami :)

    Jak jesteś z Pd Polski, to wiem gdzie, ale niestety nie wysyłają.

    __
    Pzd, Irek.N.