  • 1. Data: 2012-02-22 11:32:56
    Temat: prośba to używających/znających validator jquery position absolute
    Od: "S" <a...@w...pl>

    Witam

    Używam od jakiegoś czasu validator position absolute. Jak do tej pory
    sprawdzał się świetnie (prócz tego, że nie można odpalić jego najnowszej
    wersji nawet z jquery 1.6 :))
    Jednak od wczoraj walczę z dwoma problemami.
    1. Robię walidację czy podawany do pola adres email jest już w bazie danych.
    Jeśli nie ma to ok jeśli jest to informacja. I tu bez problemu. Dostaję
    chmurkę z errorem, ze taki mail już jest w bazie danych ale niestety nie
    blokuje to formularza i można mimo wszystko formularz przesłać. Kombinowałem
    już różnie, z przykładami ze strony, nie wiem, czy tam coś nie tak czy ja
    już zbyt zmęczony ale ni cholery nie mogę tego rozwiązać.
    2. Drugi problem jest taki, że formularz który waliduje osadziłem w okniej
    dialogowym z jqyery UI i wszystko jest w porządku ale pod IE jeśli okno jest
    modalne i jednocześnie w formularzu pojawi się błąd i wyskakuje chmurka to
    okno i chmurka znika i pojawia się. Podobnie się dzieje po najechaniu na
    chmurkę myszką, okno miga, pojawia się i znika. Jednym słowem głupieje. W
    momencie gdy w kodzie tworzącym okno dam modal: false i już nie jest to
    oknem modalnym wszystko jest ok. Podkreślam, że ten błąd mam tylko pod IE.
    Pod FF, operą, chrome nie ma tego problemu.

    Jeśli ktoś z grupowiczów używa tego validatora, ma doświadczenie i potrafi
    pomóc to będę wdzięczny za każdą pomoc.

    pozdrawiam
    Sławek