  • 11. Data: 2022-09-19 23:22:08
    Temat: Re: Drukarki HP+ (wymagajacego połączenia online)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tg8ums$kv8$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > jest jeszcze brother, canon, epson, xerox, lexmark

    i chyba jeszcze kyocera

    jaka kolejność dla laser mono?

    xerox
    epson
    canon
    lexmark

    brother

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 12. Data: 2022-09-20 22:01:11
    Temat: Re: Drukarki HP+ (wymagajacego po??czenia online)
    Od: klakier <k...@e...net>

    W dniu 16.09.2022 o 15:24, ggs pisze:
    > Czy ktoś ma pomysł jak obejść ten debilny nowy trend (a jakże tylko dla dobra
    uzytkownika)?

    > Została zakupiona drukarka i okazuje się że wyposażona w mechanizm zmuszający do
    podłączenia online , inaczej nie drukuje...

    Jeśli masz jeszcze opcję zwrotu sprzętu (14 dni na zwrot jeśli została
    zakupiona przez internet od firmy), to zwróć tą drukarkę póki masz czas.
    Tak jak ktoś inny napisał - należy głosować portfelem. Nie baw się w
    jakieś hackowanie. Tylko zwrot. Niech sprzedawca / producent odczuje to
    w swoich dochodach.

  • 13. Data: 2022-09-21 10:45:20
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 19.09.2022 23:22, PiteR wrote:
    > in <news:tg8ums$kv8$1$m4rkiz@news.chmurka.net>

    > i chyba jeszcze kyocera
    Jest też OKI.

  • 14. Data: 2022-09-24 15:53:37
    Temat: Re: Drukarki HP+ (wymagajacego po³¹czenia online)
    Od: pioruns <w...@c...pl>

    On Mon, 19 Sep 2022 15:53:48 +0200, ggs wrote:

    > Wszystko dla naszego dobra :
    > https://www.hp.com/pl-pl/printers/hp-plus.html

    OMFG.

    HP+
    Oryginalne atramenty lub tonery HP: Wymagane do działania
    Inne wymagania: Konto HP. Połączenie internetowe

    Hahahaha :D No to nara HP, mialem kiedys drukarki tej firmy i wyglada na
    to ze to byly moje ostatnie. Teraz siedzi w domu Brother laserowy,
    dostalem z zapasowym tonerem, ale pierwszego nie moge zajechac mimo ze
    minelo cztery lata drukowania kilkaset kartek rocznie. Poki dziala niech
    sobie chodzi.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 15. Data: 2022-09-24 17:16:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tgn251$e1p$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > pierwszego nie moge zajechac mimo ze
    > minelo cztery lata drukowania kilkaset kartek rocznie. Poki dziala
    > niech sobie chodzi.

    najważniejsze go nakryć zeby kurz nie wchodził
    to będzie wynik.

    Teraz jak widze dobrą rzecz to kupuja od razu
    trzy bo nowe model to bedzie odchudzone oszczednościowe gówno.