  • 11. Data: 2021-05-05 03:25:15
    Temat: Re: Drukarki powystawowe
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-05-04 o 22:47, Grzegorz pisze:

    > tu tusz do tej drukarki którą chcę kupić
    > https://allegro.pl/oferta/tusz-do-hp-62-xl-czarny-57
    40-envy-5640-7640-7650-6914432264

    Nie opłaca się. Za mniej mam toner do mojej czarno-białej, kupionej jako
    używana, poleasingowa laserowej drukarki Hewlett-Packard. Starcza na
    jakieś 1500 do 2000 stron.

    Warto rozglądać się za starymi drukarkami Hewlett-Packard (z
    premedytacją piszę Hewlett-Packard, bo po zmianie nazwy koncernu na HP,
    także sposób produkcji ich drukarek uległ zmianie), bo w kasecie z
    tonerem mają wbudowany wałek światłoczuły. W innych drukarkach trzeba
    kupować oddzielnie pojemniki z tonerem (lub sam toner do napełniania
    pojemników-kaset) i oddzielnie bębny światłoczułe.

    Starsze modele drukarek laserowych KYOCERA również były niedrogie w
    eksploatacji.

    Mnie w drukowaniu atramentowym-tuszowym wkurzały dwie rzeczy: mała
    prędkość drukowania, ale przede wszystkim to, że druk rozmazywał się pod
    palcami. Co z tego, że wyschnął, jeśli się miało wilgotne dłonie albo
    nieopatrznie wyszło się z zadrukowaną kartką na deszcz to było po wydruku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2021-05-05 15:22:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > kupować oddzielnie pojemniki z tonerem (lub sam toner do napełniania
    > pojemników-kaset) i oddzielnie bębny światłoczułe.

    Także Samsung, kiedy jeszcze produkował drukarki, i drukarki
    wykorzystujące mechanikę Samsunga, np. Xerox. Od ponad 10 lat mam
    malutkiego Xeroxa Phaser 3117 kupionego nowego za jakieś 260 zł. Potem
    była inwestycja w lepszą chińską kasetę za aż 90 chyba złotych (bo
    dołączona okazała się demówką gdzie prawie nie było miejsca na toner).
    Drukuję jakieś 3 ryzy rocznie i od tamtej pory tylko czyszczę kasetę jak
    toner się zużyje i dosypuję nowy. Bęben nadal żyje i jakość druku nadal
    prawie jak nówka. W międzyczasie musiałem jeden raz wyczyścić rolkę
    zbierającą papier z tacy i styki zwierane przy wkładaniu kartridża. Jak
    bęben się zużyje, zamienniki są tanie.

  • 13. Data: 2021-05-05 16:02:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-05-05 o 15:22, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > prawie jak nówka. W międzyczasie musiałem jeden raz wyczyścić rolkę
    > zbierającą papier z tacy i styki zwierane przy wkładaniu kartridża. Jak

    12 lat temu kupiłem Xerox'a 6125N i wydrukowałem niecałe 600 kartek ;)
    Ale zacny sprzęt, kolory super, podłączyłem tylko pod Ethernet malutki
    nano-Router TP-Linka i działa po WiFi z garderoby. Zero problemów że coś
    zaschnie.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2021-05-05 21:41:03
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    > https://www.olx.pl/d/oferta/drukarka-hp-5150-CID99-I
    DIUhTK.html#5e018d4ed5

    > https://allegro.pl/oferta/tusze-do-hp-56-57-psc-5550
    -5150-1317-1350-1315-8178445988

    > za 70zł masz komplet drukarka + 2 tusze
    >
    > ToMasz

    nie zauważyłeś że ta HP którą wybrałem ma również skaner i full duplex ??

  • 15. Data: 2021-05-06 01:07:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-05 o 03:25, Krystek pisze:

> [...]

    > palcami. Co z tego, że wyschnął, jeśli się miało wilgotne dłonie albo
    > nieopatrznie wyszło się z zadrukowaną kartką na deszcz to było po wydruku.

    Mnie nic nie wkurza. Tusze nie zasychają i długo można drukować. Wydruk
    piękny i nic się nie rozmazuje. Może papier masz jakiś do kitu?

    --
    animka

  • 16. Data: 2021-05-06 19:00:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.05.2021 o 21:41, Grzegorz pisze:
    DIUhTK.html#5e018d4ed5

    -5150-1317-1350-1315-8178445988

    > nie zauważyłeś że ta HP którą wybrałem ma również skaner i full duplex ??
    nie. nie zauważyłem, wybacz, najmocniej przepraszam. Obiecuję że to się
    już więcej nie powtórzy. Na serio

    ToMasz

  • 17. Data: 2021-05-11 08:02:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.05.2021 03:25, Krystek wrote:
> [...]
    > pojemników-kaset) i oddzielnie bębny światłoczułe.
    >
    > Starsze modele drukarek laserowych KYOCERA również były niedrogie w

    A dlaczego nikt o Brotherze nie wspomni?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2021-05-11 15:25:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > A dlaczego nikt o Brotherze nie wspomni?

    Niech spoczywa w spokoju razem ze swoim serwisem.

    --
    animka

  • 19. Data: 2021-05-13 14:26:37
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 04.05.2021 o 21:19, Grzegorz pisze:
    > na Allegro wypatrzyłem taką drukarkę
    > https://allegro.pl/oferta/urzadzenie-wielofunkcyjne-
    hp-envy-5640-8763775072
    > i chciałbym ją kupić do okazjonalnego druku czarnym tuszem [ w
    > instrukcji jest podane że ona także będzie pracowała z jednym kartydzem
    > - czy w ogóle warto ją kupować ??

    Ja bym poszukał HP Laseret 1010 - mała drukareczka, tonery za grosze
    razem z bębnem

    Paweł

  • 20. Data: 2021-05-14 15:05:28
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    bez skanera i Wi - Fi sa się możesz bawić :|