  • 1. Data: 2009-03-26 02:27:12
    Temat: Duży formularz typu GET i eliminowanie pustych wartości
    Od: "Wicek007" <w...@s...pl.VALIDATE>

    Witam

    Mam dość złożony formularz typu GET, głównie pola SELECT,
    który po wywołaniu tworzy bardzo długi adres URL.

    Czy jest jakaś metoda aby powstały adres URL nie zawierał
    wartości pustych?

    Czyli na przykładzie, aby zamiast adresu:
    http://d.pl/?id=2&p1=&p2=&p3=&p4=wartosc
    powstawał adres:
    http://d.pl/?id=2&p4=wartosc

    Musi być GET, bo właśnie chodzi i o posługiwanie się tak
    stworzonymi URL-ami - ale wiadomo czym krótszy tym lepszy.
    A ja mam do 30 pól więc łańcuch robi się strasznie długi!

    Czy jest jakaś efektywna metoda aby wyeliminować puste pola/parametry???

  • 2. Data: 2009-03-26 20:08:51
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 26 Mar 2009 02:27:12 -0000, Wicek007 <w...@s...pl.validate> wrote:

    > Czy jest jakaś efektywna metoda aby wyeliminować puste pola/parametry???

    W form.onsubmit możesz przelecieć po wszystkich kontrolkach i dać input.disabled=true
    elementom, które mają pustą wartość.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");