  • 1. Data: 2009-03-26 07:16:15
    Temat: Własne okno logowania .htaccess
    Od: "Rajmund Wrotek" <R...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Piszę na tę grupę, gdyż wydaje mi się ona najbardziej zbliżona tematycznie
    do tego, o co chciaałbym zapytać.
    Mam na serwerze katalog chroniony za pomocą htaccess. Każde odwołanie do
    pliku znajdującego się w obrębie tego katalogu powoduje wyświetlenia się
    okna logowania. Wygląd tego okna uzależniony jest od przeglądarki
    internetowej. Inaczej to wygląda w Mozilli, a inaczej w IE.
    Chciałbym to jakoś zunifikować i dlatego pomyślałem, że zrobię sobie stronę,
    gdzie umieszczę dwa pola - user i pass i klawisz logowanie. Każdy, kto
    bedzie chciał sie zalogować będzie musiał podać na tej stronie dane
    neizbędne do logowania.

    Pomyślałem, że oprę się na tym, ze login i pass do htaccess może być podany
    jako częsć adresu internetowego.

    Jednak co innego wymyślenie, a co innego realizacja tego pomysłu. Bardzo
    serdecznie proszę o podpowiedź - jak to wykonać?
    A może to nei tędy droga i jest na to jakiś inny sposób?

    Prosze o pomoc i poradę.