  • 11. Data: 2012-05-28 20:59:04
    Temat: Re: Duży mocny naked poszukiwany :)
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 10:04, Kryhu pisze:
> [...]
    > - gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam
    > 190cm wzrostu
    > - pozycja na sprzęcie raczej odprężona
    > - jakaś słuszna pojemność i elastyczność
    > - raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było
    > - sprzęt używany - 20-25 tys zł
    >
    > Najbardziej widzi mi się coś w stylu BMW K1200R choć rozum podpowiada mi
    > omijać wynalazki BMW, pewnie bardziej coś takiego jak Fazer FZ1 bez
    > owiewek.
    >
    > Ktoś coś doradzi?
    >
    > A może znacie kogoś z tego typu sprzętem szukającego np. FJR '02 40tkm?

    Po przerobkach TDM 850/900 - ja mialem ten sam problem co Ty - mam 196 i
    113kg - ale powiem Ci ze pozycja jest idealna ...... a osiagi calkiem
    znosne.

    W tym budzecie zmiescisz sie z ciuchami i starczy Ci na przerobke.
    Niestety trzeba robic plastiki, bo pod owiewkami jest czesc wyposazenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 12. Data: 2012-05-28 21:16:55
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 28.05.2012 20:59, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    >
    > W tym budzecie zmiescisz sie z ciuchami i starczy Ci na przerobke.
    > Niestety trzeba robic plastiki, bo pod owiewkami jest czesc wyposazenia.

    Widać ze nie znasz czlowieka :)
    Kryhu to stary wyjadacz preclowy i niejeden motocykl juz miał. I kilka
    kompletów ciuchów. Teraz widze ze fujara mu sie znudziła, szkoda ze mnie
    nie stac bo jechałbym po nią jeszcze dziś

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 13. Data: 2012-05-28 21:22:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-28 20:59, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    >
    > W tym budzecie zmiescisz sie z ciuchami i starczy Ci na przerobke.
    > Niestety trzeba robic plastiki, bo pod owiewkami jest czesc wyposazenia.

    Mówisz o całkiem innej bajce,budżet wystarczy na dobre moto bez
    rzeźbienia,ciuchy niepotrzebne,nie jest to pierwszy motocykl.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2012-05-28 21:37:31
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 21:22, Monster pisze:

    > Mówisz o całkiem innej bajce,budżet wystarczy na dobre moto bez
    > rzeźbienia,ciuchy niepotrzebne,nie jest to pierwszy motocykl.

    Oka oka - juz nie jezdzijcie po mnie ;)
    Chcialem tylko pomoc na tyle, na ile potrafie ;)

  • 15. Data: 2012-05-28 22:06:08
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

> [...]
    >
    > Najbardziej widzi mi się coś w stylu BMW K1200R choć rozum podpowiada mi
    > omijać wynalazki BMW, pewnie bardziej coś takiego jak Fazer FZ1 bez

    No kolosalna zmiana po tramwajach ;) Moj jednoznaczny typ z tej
    kategorii, to GSX1400 :)
    Ale, jak znam Twoje upodobania do instrumentow muzycznych, sie skonczy
    na XJR albo, co IMHO slabiej, Fazerze w litrze ;)

    > Ktoś coś doradzi?

    To Ci juz napisalem ;)

    > A może znacie kogoś z tego typu sprzętem szukającego np. FJR '02 40tkm?

    Takiego, co ma, to nie mam, ale jak juz bedziesz wiedzial, ze
    sprzedajesz tramwaja i za ile, to sie odezwij, bo mam tu ew. dwoch
    poszukiwaczy takiego sprzeta. Moze sie dogadacie ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 16. Data: 2012-05-28 22:08:59
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2012-05-28 21:22, Monster pisze:

    > Mówisz o całkiem innej bajce,budżet wystarczy na dobre moto bez
    > rzeźbienia,ciuchy niepotrzebne,nie jest to pierwszy motocykl.

    Ciuchy sie czasem wymienia, jak sie jezdzi ;) To tak w ramach
    pogrzebania kijem w mrowisku ;)

    Ale Krystian raczej wie co pisze i jak pisze kwote na moto, to to jest
    przeznaczone na moto, a na rzeczy poboczne jest inna skarbonka ;)

  • 17. Data: 2012-05-28 22:24:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 20:59, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > W tym budzecie zmiescisz sie z ciuchami i starczy Ci na przerobke.
    > Niestety trzeba robic plastiki, bo pod owiewkami jest czesc wyposazenia.

    Jak durnym byc trzeba aby nie zalapac ze Kryhu kope lat jezdzi
    motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2012-05-28 22:29:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 10:04, Kryhu pisze:
    > Ktoś coś doradzi?

    MZ 1000SF

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 19. Data: 2012-05-28 23:37:38
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 28 Maj, 10:04, Kryhu <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > omijać wynalazki BMW, pewnie bardziej coś takiego jak Fazer FZ1 bez owiewek.

    Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
    lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
    zasiegu reki.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 20. Data: 2012-05-29 07:39:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-28 22:24, Kuczu pisze:

    > motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.

    Ale to byly ciuchy turystyczne, a teraz powinien kupic sobie kultowe
    albo chociaz legendarne.

    pozdr
    newrom
    PS. stare Z1000 :-D