  • 41. Data: 2012-05-30 23:11:50
    Temat: Re: Duży mocny naked poszukiwany :)
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-30 08:46, Kryhu pisze:
    > W dniu 5/28/12 11:37 PM, Kefir pisze:
    >
    > Hej

    > Patrząc na te nasze drogi powoli pod deklem ewoluuje mi zmiana w tę
    > stronę :)

    To się trochę spóźniłeś bo Koc właśnie KTM-a pogonił, ale nie wiem czy
    byś się z nim (z KTMem, nie Kocem) dogadał - strasznie prowokował,
    jebany ... Od niechcenia zrobiłem stoppie ze 130 ... 2 razy ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 42. Data: 2012-05-31 09:26:50
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 5/30/12 11:11 PM, Magic pisze:

    Hej

    > To się trochę spóźniłeś bo Koc właśnie KTM-a pogonił, ale nie wiem czy
    > byś się z nim (z KTMem, nie Kocem) dogadał - strasznie prowokował,
    > jebany ... Od niechcenia zrobiłem stoppie ze 130 ... 2 razy ...

    Może to druga młodość nadchodzi hehe ale czegoś ostrzejszego właśnie
    chyba w tym kierunku szukam :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 43. Data: 2012-05-31 09:39:25
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On May 28, 10:04 am, Kryhu <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Tak jakoś coraz bardziej chodzi mi po głowie przesiadka z FuJaRy na coś
    > poręczniejszego do miasta i latania wkoło komina.
    > Nie latam ostatnio w dłuższe trasy, raczej po mieście i dojazdy do
    > roboty w czasie letnim z działki 20-30km. FJRa to trochę przerost formy
    > do takich zastosować
    >
    > Wymagania:
    > - gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam
    > 190cm wzrostu
    > - pozycja na sprzęcie raczej odprężona
    > - jakaś słuszna pojemność i elastyczność
    > - raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było

    Pewien bialy czlowiek przedaje Suzuka GSX1400. '05, czarny, bardzo
    malo jezdzony. Ta koza jest wyzwaniem, choc nie wiem, czy dokladnie
    takiego szukasz. Jesli lezy w sferze Twych zainteresowan odezwij sie,
    podam szczegoly. Cenowo OK, roznica pomiedzy budzetem a cena zakupu da
    Ci szanse dokupienia calego wora gadzetow. Acha: Leo Vince juz ma ;)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 44. Data: 2012-06-01 12:10:13
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 28 Maj, 10:51, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Albo Griso. O, z egzotyków to może być jeszcze Aprilia Tuono albo
    > Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi
    > pewnie coś solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !

    Sam jesteś nudny.
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300, C1 125, Komar 2320, cosa 125

  • 45. Data: 2012-06-01 16:59:15
    Od: "J" <g...@w...pl>

    Jest jeszcze X-11 - rozsadne pieniadze, piec z XX, dosyc rzadko spotykany

  • 46. Data: 2012-06-01 20:33:43
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2012-05-28 23:37, Kefir pisze:

    > Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
    > lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
    > zasiegu reki.

    Bielizna zdecydowanie :)

    Podejrzewam, ze u Krystiana europejczyk nie wchodzi w rachube...
    ...ale u mnie tez nie wchodzil w rachube. Niech mu ktos to pozyczy na
    pare dni na miejscu ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 47. Data: 2012-06-04 10:22:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-01 12:10, lesor pisze:

    > Sam jesteś nudny.

    ;)

  • 48. Data: 2013-11-22 10:50:08
    Od: moczul <r...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 maja 2012 23:53:55 UTC+2 użytkownik doktorski napisał:

    > Magic, zajrzyj w serwisowke Benelli TnT to przestaniesz polecac go znajomym a
    zaczniesz wrogom... W temacie komplikacji prostych czynnosci inzynierowie Benelli
    osiagneli szczyty.

    ...proszę nie wprowadzać czytelników w błąd :) Czynności serwisowe Benelli nie różnią
    się zasadniczo od serwisu typowego motocykla i nawet taki amator mechaniki pojazdowej
    jak ja, nie ma z tym większych problemów. Włoskie motocykle są po prostu inne i albo
    się je akceptuje/lubi/kocha albo kupuje się japońca lub niemca.

    pozdro

    moczul
    Benelli TNT1130 Sport

  • 49. Data: 2013-11-22 19:55:17
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 10:04:36 UTC+2 użytkownik Kryhu napisał:

    > - raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było

    Może byś se po prostu powiercił owiewki gęsto fi 12, co?
    A nie robił aferę... aż się cały preclowy Park Jurajski obudził.
    Te KTMy obejrzyj, w naszym wieku już tylko na pomarańczę idzie co wyrwać.

    Killjohn
    PS. Zara się będą pytać jak to jest na pomarańczę