  • 31. Data: 2022-06-06 10:02:40
    Temat: Re: Dwa HDD w lap_topie
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 maj 2022 o 14:27, Eneuel pisze:

    JS> : UNITEK SmartLink Trinity USB3.1 to SATA II & IDE converter

    E> Podobne dwa mam -- nie ma w nich wtyczki pasującej do gniazda
    E> w napędzie. Obudowa z AliExpress ma stosowną wtyczkę, dlatego
    E> podałem link do Ali... Dzięki za dobre chęci...

    Mam nawet metalowe kieszenie USB do 2.%" HDD PATA przysłane mi
    rzekomo omyłkowo przed wielu laty... Gdyby jakoś podlutować ;)
    do tego napędu...

    E: Czy są jeszcze sprzedawane przejściówki USB-napęd_DVD_IDE?
    E: Coś na kształt: https://pl.aliexpress.com/item/700456778.html
    E: ale najlepiej sam przewód z dwiema stosownymi wtyczkami,
    E: skrywającymi resztę w swych czeluściach...

    --