  • 1. Data: 2009-02-04 23:50:10
    Temat: Rozdzielczość pulpitu
    Od: r...@g...com

    Witam,
    spotkałem się z dziwnym problemem odnośnie rozdzielczości pulpitu.
    tak jak kiedyś był problem żeby ją podwyższyć, tak teraz jest problem,
    żeby ją zmniejszyć (wiem, że w innym kontekście sytuacja raczej
    śmieszna ale w tym lekko denerwująca).
    obecna rozdzielczość to 1600x1200 przy monitorze 21' i karcie Radeon
    9200. przy próbie zmniejszenia na jakąkolwiek inną w dół, komp się
    restartuje. wkurza mnie ta rozdziałka bo przez cały monitor muszę na
    dwa razy lecieć : ]
    poradzicie coś?
    to wina karty? monitora? z której strony do tego podejść?

    dzięki!
    pozdr!

    Piotreck

  • 2. Data: 2009-02-05 00:40:49
    Temat: Re: Rozdzielczość pulpitu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    r...@g...com napisał/a:
> [...]
    > dwa razy lecieć : ]
    > poradzicie coś?
    > to wina karty? monitora? z której strony do tego podejść?

    Wejdź tam w zakładkę Zaawansowane i zaznacz "zastosuj bez ponownego
    uruchamiania komputera".

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-02-05 15:19:39
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > wkurza mnie ta rozdziałka bo przez cały monitor muszę na
    > dwa razy lecieć : ]

    nominacja do nagrody "złote usta" i "skrót myślowy"

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-02-06 11:04:38
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Wed, 4 Feb 2009 15:50:10 -0800 (PST), na pl.comp.pecet,
    r...@g...com napisał(a):

> [...]
    > dwa razy lecieć : ]
    > poradzicie coś?
    > to wina karty? monitora? z której strony do tego podejść?

    A jaki to monitor? zakladam ze CRT
    Byly lub sa jeszcze takie monitory CRT 21 cali, do CADa ? do pracowni
    projektowych ? sam nie wiem do czego i kogo, ktore potrafia /potrafily/
    pracowac tylko na jednej rozdz. 1600 x 1200 i chyba jeszcze VGA do ekranu w
    DOSie, tak byly zaprogramowane lub skonstruowane i nic z tym nie zrobisz,
    osobiscie widzialem takie monitory - sciagane jako uzywki z Niemiec, to
    byly Sony 21 cali i tylko pracowaly w tej rozdz., znajomy ktory je
    sprzedawal mial z nimi problem, bo nikt nie byl nimi zainteresowany
    wowczas, to byly lata 2000-2002