  • 21. Data: 2021-12-01 08:19:47
    Temat: Re: Dziwne skrzyżowanie na Stop Cham
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.12.2021 o 03:02, mk4 pisze:
> [...]
    yszk%C3%B3w/@50.5732689,19.3424375,88m/data=!3m1!1e3
    !4m5!3m4!1s0x47173ab22f1005df:0x3527f270695b4b5d!8m2
    !3d50.5729623!4d19.3427793

    > Hmm, a to zdaje sie jednak Ty masz problem z interpretacja jak
    > najbardziej zwyczajnego skrzyzowania.
    >
    > Dawno dawno temu tez miewalem podobne watpliwosci do Twoich. Ale wiesz
    > jaka jest roznica - jak ktos mi zwrocil uwage, zeby sie zastanowic nad
    > soba to to zrobilem i przepracowalem temat i watpliwosci sie rozwialy.

    Ja nie mam żadnych wątpliwości, cieciu głupi. Tylko napisałem dlaczego
    tak się stało.

    > Ty zas wszystko co produkujesz to inwektywy sprowadzajace sie do
    > stwierdzenia "jestes tepy". Niestety wydajesz sie pasowac do
    > idiokrackich standardow, ktore obecnie zapanowaly w spoleczenstwie.
    > Niemniej kazdy ma mozliwosc refleksji i podniesienia poziomu. Ty
    > rowniez, do czego Cie zachecam.

    No bo jesteś tępy skoro nie rozumiesz prostego wyjaśnienia.

  • 22. Data: 2021-12-11 08:00:52
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    > Ja nie mam żadnych wątpliwości, cieciu głupi. Tylko napisałem dlaczego
    > tak się stało.

    Oczywiscie, ze masz skoro zainicjowałes watek z takim pytaniem. Gdybys
    nie mial to bys nie pisal o sprawach oczywistych. Ale jednak napisales.

    > No bo jesteś tępy skoro nie rozumiesz prostego wyjaśnienia.

    Poziom Twojego intelektu pozostawiam pozostalym gupowiczom. Po tym co i
    w jaki sposób napisałeś z pewnością wyciągną właściwe wnioski :)

    --
    mk4