  • 1. Data: 2009-02-13 14:40:06
    Temat: Dziwny problem sprzęt czy soft ?!
    Od: "Wojtek W" <p...@g...net>

    Wiatam!

    Złożyłem kumplowi komputer E8400, Gigabyte GIGABYTE GA-EP45-DS3R, RAM Geil-a
    2Gb, Ati 4870,
    z leganym Windowsem XP (z SP3) i Nod 32, FIREWALL OFF najnowsze sterowniki,
    wirusów itp. brak i wszystko
    działa pięknie poza jedną rzeczą:

    Nie działa ładownie zdjęć na niektóre serwisy np. sympatia, gratka,
    nasza-klasa.
    Co dziwne na Allegro działa !?
    Próba uploadu kończy się komunikatem błąd serwera albo nie można wyświetlić
    strony.
    Próbowałem na IE, Operze i Firefox.

    Łącze Neostrada przez LAN z routerem SAGEM, wszyskie inne komputery i usługi
    sieciowe (WWW. FTP, mail, gry on-line, komunikatory, radia) w tej sieci
    działają poprawnie.
    Zmiana ip, restowanie Winsock, zmiana karty sieciowej i driverów (płyta ma
    2xLAN)
    tryb awaryjny z obsługą sieci efekty bez zmian :-(

    Zastanawiam się czy to problem Windowsa czy karta sieciowa źle wspópracuje z
    routerem?
    Jakieś sugestie ?

    Pozdrawiam W.W.

  • 2. Data: 2009-02-13 15:25:48
    Temat: Re: Dziwny problem sprzęt czy soft ?!
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek W" <p...@g...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > tryb awaryjny z obsługą sieci efekty bez zmian :-(
    >
    > Zastanawiam się czy to problem Windowsa czy karta sieciowa źle wspópracuje

    DNSy ustawione ?
    Przy wyłączonym firewalu i antywirusie też tak jest ? problem absolutnie nie
    sprzętowy

  • 3. Data: 2009-02-13 16:51:24
    Od: "Wojtek W" <p...@g...net>

    > DNSy ustawione ?

    Tak próbowałem i DNS przez router i ręcznie na TP-owe

    > Przy wyłączonym firewalu i antywirusie też tak jest ?

    tak

  • 4. Data: 2009-02-13 18:09:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 15:40:06 +0100, Wojtek W napisał(a):

    > Jakie? sugestie ?

    Może spróbuj zmniejszyć MTU