  • 31. Data: 2020-07-28 17:04:53
    Temat: Re: Dzwonek do drzwi Wi-Fi
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net>

    On 27/07/2020 11:25, Janusz wrote:

    > Skończy się jak z garminem.

    Czyli jak? Bo coś mnie ominęło.

  • 32. Data: 2020-07-28 17:08:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/07/2020 17:04, Silver Dream ! wrote:
    > Czyli jak? Bo coś mnie ominęło.

    https://niebezpiecznik.pl/post/garmin-zhackowany-sta
    nela-linia-produkcyjna-i-synchronizacja-zegarkow/

    Ponoć nie da sie ustawić alarmu. Społeczność właścicieli tych
    bezużytecznych kawałków plastiku uważa że to jednak wporzo, coś czasem
    się psuje, można się rozejść...

  • 33. Data: 2020-07-30 10:39:58
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net>

    On 28/07/2020 17:08, heby wrote:

    > https://niebezpiecznik.pl/post/garmin-zhackowany-sta
    nela-linia-produkcyjna-i-synchronizacja-zegarkow/

    A, no tak. Z Garmina używam dzisiaj tylko radio, więc takie radości mnie
    omijają. Zresztą świadomie też. Niedawno kupiłem jakąś żarówkę sterowaną
    po Sinym Zębie. Zaciągnąłem program a ten mi mówi, że [ocenzurowano]
    konto mam zakładać bo bez konta u nich w chmurze to sobie [ocenzurowano]
    mogę posterować a nie żarówką. No żesz [ocenzurowano] ich [ocenzurowano]
    mać. Czym prędzej to wy[ocenzurowano] i poszedłem się wykłócić o
    pieniądze z powrotem. Takiego...