  • 1. Data: 2009-01-31 13:31:34
    Temat: Jak tanio telefonować z RPA do Polski?
    Od: X <r...@o...pl>

    Mam Simplusa i widzę że jest 8zł/min. za każde połączenie wychodzące i
    przychodzące. Mam też telefon służbowy w Plusie, ale opłaty roamingowe z
    RPA do Polski to też nie będzie wiele mniej niż 8zł/min.
    Czy aplikacja mo-call.com ściągnięta na telefon bedzie mi pomocna? Z
    tego co wiem trzeba mieć możliwość dzwonienia na numery lokalne w danym
    kraju żeby np. dzwonić z RPA do Polski po 9-10 centów za minutę. A w
    Simplusie są krótkie kody do rozmów międzynarodowych...
    Czy raczej powinienem zapomnieć o wszystkim i będąc w hotelu wziąć neta
    i dzwonić ze Skype`a na laptopie?