  • 1. Data: 2009-01-31 12:47:05
    Temat: Play: Toshiba g450, Vista, Wellphone XP przestał działać
    Od: "Tomasz Judycki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Od wielu miesięcy łączyłem się z netem przy pomocy opisanego powyżej zestawu,
    a wczoraj Wellphone XP przestał się uruchamiać, tzn po uruchomieniu wyświetla
    się komunikat "Program WellPhone XT przestał działać. Program przestał działać
    poprawnie z powodu wystąpienia problemu." Ach, te wiele mówiące, precyzyjne
    komunikaty o błędach ;-)

    Mam wrażenie, że problem pojawił się po zainstalowaniu aktualizacji "Dodatek
    Service Pack 1 dla programu Microsoft .NET Framework 3.5 i aktualizacja
    rodziny produktów .NET Framework 3.5 (KB951847): procesory x86", bo zrobiłem
    to wczoraj, a przez wiele poprzednich dni nie było żadnych istotnych aktualizacji.

    Dzwoniłem do Play'a, pierwszy raz usłyszeli o tym problemie. Czy jestem
    jedynym człowiekiem, który natknął się na ten problem?

    Dodam jeszcze, że używam Windows Vista Home Premium, wersja polska.

  • 2. Data: 2009-01-31 14:32:52
    Od: "Tomasz Judycki" <t...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Judycki <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Service Pack 1 dla programu Microsoft .NET Framework 3.5 i aktualizacja
    > rodziny produktów .NET Framework 3.5 (KB951847): procesory x86"

    Deinstalacja tej aktualizacji pomogła, ale nie uważam tego za właściwą metodę.