  • 1. Data: 2009-01-31 12:33:26
    Temat: Doładowania telefonu w bankomatach & reklamy
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z szanownego grona mógł się podzielić wiedzą jak przedstawia się
    sprawa z otrzymywaniem reklam na telefon w przypadku zasilania konta
    pre-paid w bankomatach Euronet? Czy można być spokojnym o to, że nie będę
    bombardowany żadnym reklamowym spamem kiedy będę zasilał telefon właśnie w
    bankomatach ww. sieci?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-31 14:16:40
    Temat: Re: Doładowania telefonu w bankomatach & reklamy
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Edward Malinowy napisal(a):

> [...]
    > bombardowany żadnym reklamowym spamem kiedy będę zasilał telefon właśnie w

    zasilałem wiele razy w ciągu kilku lat - nigdy żadnej reklamy nie
    otrzymałem.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2009-01-31 14:43:31
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Zbylut" news:slrngo8imt.d8a.Zbylut@NoWhere.zzz

    > zasilałem wiele razy w ciągu kilku lat - nigdy żadnej reklamy nie
    > otrzymałem.

    Rozumiem, że wszystkie bądź większość doładowań była dokonywana w maszynach
    euronetu.
    Czy w br dokonywałeś już jakiś zasileń w euronecie?
    A ha i rzecz najważniejsza - jaki jest średnio czas oczekiwania na SMS
    potwierdzający zasilenie konta?

  • 4. Data: 2009-01-31 18:54:58
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Edward Malinowy zapodal(a):

    > Rozumiem, że wszystkie bądź większość doładowań była dokonywana w maszynach
    > euronetu.
    tak

    > Czy w br dokonywałeś już jakiś zasileń w euronecie?
    nie, od pewnego czasu zasilam tylko przez internet

    > A ha i rzecz najważniejsza - jaki jest średnio czas oczekiwania na SMS
    > potwierdzający zasilenie konta?

    pomijalnie mały.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2009-01-31 19:28:30
    Od: t...@g...com

    On 31 Sty, 19:54, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:
    > Edward Malinowy zapodal(a):

    > tak

    > nie, od pewnego czasu zasilam tylko przez internet

    > pomijalnie mały.
    >
    > --
    > pozdrawiam, Zbylut
    > * Usenet news. Learn what you know, share what you don't *

    W Pekao S.A jest sms o dołodawoniu, jeszcze jak karta siedzi w
    maszynie

  • 6. Data: 2009-01-31 19:43:35
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    <t...@g...com>
    h.googlegroups.com

    > W Pekao S.A jest sms o dołodawoniu, jeszcze jak karta siedzi w
    > maszynie

    Czy w ich maszynach można doładowywać konto jeżeli nie posiada się u nich
    rachunku bankowego - tj. zasilenie będzie dokonywane za pośrednictwem karty
    z innego banku?

    Powstaje jeszcze jedno pytanie - czy w przypadku operatora Plus (bądź też
    innych operatorów) istnieje możliwość wybrania kwoty za jaką chcemy zasiliś
    swoje konto np. 14 bądź 57 zł?

  • 7. Data: 2009-01-31 19:44:34
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Zbylut" news:slrn.pl.go95kb.3bg.Zbylut@NoWhere.zzz

    [ciach]

    Można się dowiedzieć w jakich sieciach są/były numery, które zasilałeś za
    pośrednictwem euronetu?

  • 8. Data: 2009-02-01 07:48:53
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Edward Malinowy pisze:

    > Czy w ich maszynach można doładowywać konto jeżeli nie posiada się u nich
    > rachunku bankowego - tj. zasilenie będzie dokonywane za pośrednictwem karty
    > z innego banku?

    Pekao nie chce sprzedawać (i co za tym idzie - zarabiać na tym)
    doładowań posiadaczom innych kart, niż wydanych przez właśnie Pekao.
    Zatem w bankomacie Pekao konto pre-paid doładują jedynie osoby
    posiadające kartę tegoż banku. Innym nawet nie wyświetli się taka opcja
    w menu.

    Każda (albo prawie każda) inna sieć ATMów - poza Pekao - pozwala na
    zakup doładowania posiadaczom kart niezależnie od tego który bank je wydał.

    > Powstaje jeszcze jedno pytanie - czy w przypadku operatora Plus (bądź też
    > innych operatorów) istnieje możliwość wybrania kwoty za jaką chcemy zasiliś
    > swoje konto np. 14 bądź 57 zł?

    Dostępne kwoty są zgodne z ofertą konkretnego operatora komórkowego.
    Informacje znajdziesz na ich stronach internetowych.

  • 9. Data: 2009-02-01 07:56:16
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Wojciech Nawara" news:gm3k4r$390$1@kushnir.sileman

    > Dostępne kwoty są zgodne z ofertą konkretnego operatora komórkowego.
    > Informacje znajdziesz na ich stronach internetowych.

    OK. Nominały kart zdrapek i ich elektroniczne odpowiedniki są mi znane.
    Interesuje mnie kwestia czy mogę ów nominał sobie podnieść przy doładowaniu
    w bankomacie - np. standard 30 zł a ja chcę doładować za 36 zł :)

    Wiem, że nie wszystkie bankomaty oferują taki "bajer" swoim użytkownikom i
    klient jakoby jest "skazany" na z góry ustalone nominały/kwoty doładowań.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-02-01 08:54:38
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Edward Malinowy pisze:

> [...]
    > klient jakoby jest "skazany" na z góry ustalone nominały/kwoty doładowań.

    Powtarzam, że tu nie chodzi o możliwości bankomatu/sieci bankomatów.
    Istotne jest to, co oferuje operator komórkowy. Jeśli w ofercie
    doładowań ma doładowania dowolną kwotą w bankomacie, to w bankomacie
    kupisz doładowanie na dowolną kwotę, jeśli nie ma, to nie będziesz mieć
    możliwości dowolnego wyboru kwoty, obojętnie jakie inne "bajery" by ten
    ATM nie udostępniał.

    Konkretnie - Orange NIE umożliwia doładowania dowolną kwotą. Plus i Era
    - umożliwiają.