  • 101. Data: 2022-04-04 20:57:04
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Czyli, jak rozumiem, trzeba się gdzieś (zapewne to YT) zalogować aby
    > zobaczyć te powiadomienia.

    Tak, ale jeśli masz konto Google (gmail, lub np. telefon z Androidem), to
    możesz zalogować się tym kontem.

    > Zaglądam systematycznie tylko na forum KiCada i mi wystarczy :)

    Jeśli jesteś "poza systemem", to zdecydowanie :)

    > Robię to od początku 2017r, ale chyba uzależniam się coraz bardziej bo
    > niedawno mi system forum pogratulował (nadając jakąś zuchową sprawność),
    > że brawo - logowałeś się codziennie przez miesiąc. Skoro po raz pierwszy
    > od 5 lat mi się to zdarzyło to wynika z tego, że częstotliwość logowań
    > wzrasta :( Na razie wystarczy mi jeden złodziej czasu :)

    Forum jest jeszcze OK, bo nie uzależnia Cię celowo tak, jak część innych
    mediów społecznościowych.

    --
    Na sali wykladowej :
    Wykladowca pisze na tablicy, w pewnej chwili zabraklo miejsca. Lapie

  • 102. Data: 2022-04-04 22:23:18
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Dostajesz powiadomienia o nowych filmach. Nie musisz wchodzić na kanał
    > żeby sprawdzić czy pojawiło się coś nowego.

    A potrzebne to do czegoś?
    Bo i tak YT (na swojej stronie) wyświetla mi swoje propozycje a w
    nich filmy z kanału który często oglądam. :-)

    Avast.

  • 103. Data: 2022-04-05 00:03:28
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    RadoslawF <r...@g...com> napisał(a):
    > A potrzebne to do czegoś?
    > Bo i tak YT (na swojej stronie) wyświetla mi swoje propozycje a w
    > nich filmy z kanału który często oglądam. :-)
    > Pozdrawiam

    Owszem, ale nie masz żadnej gwarancji co akurat algorytmy wybiorą na główną
    stronę dla Ciebie :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 104. Data: 2022-04-05 00:47:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Owszem, ale nie masz żadnej gwarancji co akurat algorytmy wybiorą na
    > główną stronę dla Ciebie :)

    Tak samo jak nie mam gwarancji że YT nie zwariuje i np. nie
    zgubi listy moich subskrypcji. Na bardzo wiele żeczy czy usług nie
    mam gwarancja a jednak działają. :-)

    Avast.

  • 105. Data: 2022-04-05 01:08:07
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > A potrzebne to do czegoś?
    > Bo i tak YT (na swojej stronie) wyświetla mi swoje propozycje a w
    > nich filmy z kanału który często oglądam. :-)

    Feed jest manipulowany, czasem bardzo, m.in. żeby wpływać na twoje emocje,
    i to bynajmniej nie w pozytywny sposób. Jest o tym sporo w tej książce:
    https://www.amazon.com/Arguments-Deleting-Social-Med
    ia-Accounts/dp/125019668X
    (ebook krąży po warezowniach)

    --
    Gdybyś była owocem, to byłabyś najsłodszą truskawką. A gdybyś była
    warzywem, to odwiedzałbym cię codziennie w szpitalu.

  • 106. Data: 2022-04-05 10:33:06
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 05.04.2022 o 00:47, RadoslawF pisze:
    > Tak samo jak nie mam gwarancji że YT nie zwariuje i np. nie
    > zgubi listy moich subskrypcji. Na bardzo wiele żeczy czy usług nie
    > mam gwarancja a jednak działają. :-)

    Na nic nie ma gwarancji, w tym na to, że jutro YT całkiem nie zniknie
    albo nie będzie końca świata. Ale dopóki to działa to w subskrypcjach
    masz to co Ty wybrałeś a w propozycjach YT to co YT (czyli algorytm) dla
    Ciebie wybrał.

    --
    SW3

  • 107. Data: 2022-04-05 10:43:28
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    RadoslawF <r...@g...com> napisał(a):
    > Tak samo jak nie mam gwarancji że YT nie zwariuje i np. nie
    > zgubi listy moich subskrypcji. Na bardzo wiele żeczy czy usług nie
    > mam gwarancja a jednak działają. :-)
    > Pozdrawiam

    Właśnie nie tak samo :) Prawdopodobieństwo zwariowania YT jest bardzo
    niskie. A strona główna tylko przypadkiem informuje Cię o nowościach i może
    w każdej chwili przestać. Poza tym musisz obejrzeć kilka filmów z danego
    kanału żeby algorytm uznał, że ten kanał jest dla Ciebie interesujący. Jak
    Cię przestanie interesować, to będziesz musiał czekać aż YT załapie że już
    nie oglądasz tego kanału. Poza tym musisz wyłapywać swoje kanały ze
    śmietnika jaki proponuje YT. A subskrypcje po prostu działają.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 108. Data: 2022-04-05 12:58:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > aż YT załapie że już nie oglądasz tego kanału. Poza tym musisz wyłapywać
    > swoje kanały ze śmietnika jaki proponuje YT. A subskrypcje po prostu

    Na razie propozycje działają poprawnie i mają niezaprzeczalną zaletę.
    Nie muszę YTbowi podawać wieku, adresu ani numeru telefonu. :-)

    Avast.

  • 109. Data: 2022-04-05 13:00:02
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 05.04.2022 o 10:33, SW3 pisze:

> [...]
    > albo nie będzie końca świata. Ale dopóki to działa to w subskrypcjach
    > masz to co Ty wybrałeś a w propozycjach YT to co YT (czyli algorytm) dla

    Dopuki propozycje mnie zadawalają nie widzę sensu rejestracji
    i podawania YT danych o mnie. :-)

    Avast.

  • 110. Data: 2022-04-05 13:01:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > i to bynajmniej nie w pozytywny sposób. Jest o tym sporo w tej książce:

    Wiem i co ważniejsze widzę jak algorytm na siłę mi wciska kanał
    i tematykę jaka mnie nie interesuje.

    Avast.