  • 1. Data: 2022-03-18 16:53:47
    Temat: Złączka do łączenia taśm IDC - istnieje coś takiego?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam,

    potrzebuję połączyć rozcięte taśmy 10-żyłowe IDC.
    Szukam złączek i nie znajduję.
    Są wtyki na kabel żeńskie ale nie ma odpowiedników męskich na kabel a
    tylko do druku.
    Pomyślałem dam 2 żeńskie i goldpiny ale raz, że nie znalazłem goldpinów
    symetrycznych a jedynie do druku (czyli krótkie z jednej), to jeszcze to
    i tak przecież nie zadziała bo lustrzane odbicie będzie.

    Wymienił bym na takie w całości, ale na końcach mam prasowane
    jednorazowe wtyki które nie są aktualnie dostępne...

    Lutowanie odpada.

    Nie ma czegoś takiego, czy może nie potrafię znaleźć?

    Irokez

  • 2. Data: 2022-03-18 17:04:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/03/2022 16:53, Irokez wrote:
    > Wymienił bym na takie w całości, ale na końcach mam prasowane
    > jednorazowe wtyki które nie są aktualnie dostępne...
    > Lutowanie odpada.

    A uniwersalna płyta PCB z dwoma gniazdami i troche kynaru? Robiona w
    Chinach pewnie będzie za 5zł... choć za 3 tyg...

  • 3. Data: 2022-03-18 19:14:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 18 marca 2022 o 16:54:19 UTC+1 Irokez napisał(a):
> [...]
    > jednorazowe wtyki które nie są aktualnie dostępne...
    >
    > Lutowanie odpada.
    >
    > Nie ma czegoś takiego, czy może nie potrafię znaleźć?

    Męskich na kabel nigdy nie widziałem.

    A czemu nie lutować?
    Masz tego 1500-100-900?

    Mój pierwszy zrobiony kabelek w pracy to były DE9M na taśmach - i taśmy połączyłem,
    żeby zrobić gender-bender.
    Nawet nie lutowałem i w skurczrurki, tylko skręciłem i taśmą izolacyjną zalepiłem.
    Wbrew narzekaniom kolegi działało.
    Teraz już jestem duży i tak nie robię ;>

  • 4. Data: 2022-03-18 19:27:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Irokez potrzebuje połączyć rozcięte taśmy 10-żyłowe IDC:

    > Szukam złączek i nie znajduję.
    > Są wtyki na kabel żeńskie ale nie ma odpowiedników męskich
    > na kabel a tylko do druku.

    A to to co to jest?

    https://www.tme.eu/en/details/awhp-10b/idc-connector
    s/connfly/ds1015-10nn0a/

    Jarek

    --
    Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.

  • 5. Data: 2022-03-18 19:48:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 18 marca 2022 o 19:27:18 UTC+1 Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]
    >
    > --
    > Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam.

    Jeszcze niech dadzą kieszonkowe (w sumie jest - "proście, a będzie wam dane" ;) bo
    normalnie cud jak wino w Kanie Galilejskiej, ale drogie panie...

  • 6. Data: 2022-03-18 20:31:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Męskich na kabel nigdy nie widziałem.
    >
    > A czemu nie lutować?
    > Masz tego 1500-100-900?

    100 żył.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2022-03-18 20:32:18
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Irokez potrzebuje połączyć rozcięte taśmy 10-żyłowe IDC:

    > A to to co to jest?
    >
    > https://www.tme.eu/en/details/awhp-10b/idc-connector
    s/connfly/ds1015-10nn0a/

    > Jarek

    Google Cię bardziej kochają i dają lepsze wyniki ;)
    Dzięki!

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2022-03-18 22:48:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Irokez napisał:

    > Google Cię bardziej kochają i dają lepsze wyniki ;)

    Bo mnie to kurna wszyscy lubią.

    > Dzięki!

    Nie ma za co. Polecam się na przyszłość.

    Jarek

    --
    -- Panie Sułku, kocham pana.
    -- Ciiicho, wiem przecież.

  • 9. Data: 2022-03-18 23:00:35
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 18.03.2022 o 20:32, Irokez pisze:

    s/connfly/ds1015-10nn0a/

    > Google Cię bardziej kochają i dają lepsze wyniki ;)
    > Dzięki!

    Ale tam jest 10 żył, a nie 100 jak pisałeś.
    Morawiecki to twój kuzyn?

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2022-03-19 10:11:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 18.03.2022 o 23:00, Kaczin pisze:

    > Ale tam jest 10 żył, a nie 100 jak pisałeś.
    > Morawiecki to twój kuzyn?

    A gdzie napisałem że tylko jedną tasiemkę 10-żyłową mam uciętą?
    Mam 10 takich wiązek do zrobienia.

    --
    Irokez