  • 91. Data: 2022-04-04 13:30:14
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > RiK/RE jest zeskanowany i krąży czasem w podziemiach.

    Mogę poszukać, ale co z tego, skoro i tak będzie leżał na dysku, a ja nie
    będę miał kiedy do niego zajrzeć, i tak...

    Leżą na razie te:

    Radioelektronik - Rocznik 1980 PDF PL
    Radioelektronik - Rocznik 1983 PDF PL
    Radioelektronik 2001

    --
    Zamienie tesciowa na psa. Moze byl wsciekly.

  • 92. Data: 2022-04-04 13:49:13
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Proces wykonywania domowych płytek nawet nie wymaga wiedzy
    > elektronicznej. Robiło się je w domu ze względów ekonomicznych. Teraz
    > już nie trzeba, podobnie jak nie wykonujemy samodzielnie rezystorów.

    Ja robię nadal ze względów czasowych. Proces mam dopracowany, płytki
    wychodzą ładnie.

    Co do wykonywania rezystorów, to są i tacy :) (w ogóle ciekawy kanał,
    jeśli ktoś lubi retro): https://www.youtube.com/watch?v=7cNwsOgw9kY

    > Zgadza się. Stąd mam nadzieję, że wrócą cykle edukacyjne pana Góreckiego.

    Jak nie wrócą, ale pojawią się gdzie indziej, to przeniesie się
    finansowanie gdzie indziej...

    --
    Po wybuchu jądrowym na uschniętym kikucie ocalałego drzewa siedzą
    dwa szympansy.

  • 93. Data: 2022-04-04 14:10:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Mogę poszukać, ale co z tego, skoro i tak będzie leżał na dysku,
    > a ja nie będę miał kiedy do niego zajrzeć, i tak...

    To przecież nie jest po to, by czytać, ale żeby leżało. U mnie leżą
    kompletne roczniki 1946-2009 pozyskane ze wzmiankowanych podziemi.
    Zaglądam raz na kilka lat.

    --
    Jarek

  • 94. Data: 2022-04-04 14:49:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Arnold,

    > Mogę poszukać, ale co z tego, skoro i tak będzie leżał na dysku, a ja nie
    > będę miał kiedy do niego zajrzeć, i tak...

    Wrzuć do chmury. Albo chmurki ;) 13 GB 1946-2000

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 95. Data: 2022-04-04 15:08:27
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Wrzuć do chmury. Albo chmurki ;) 13 GB 1946-2000

    Jak to już w chmurze jest :)

    To jest właśnie problem tych czasów, mamy masę zasobów, ale ograniczony
    czas na ich konsumpcję.

    --
    Przychodzi mrówka do krawca i mówi:
    - Jest nitka?

  • 96. Data: 2022-04-04 17:53:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-04-03 o 01:42, Arnold Ziffel pisze:

    > P. Piotr podawał na łamach link do swojego
    > YT i subskrybuje go teraz zaledwie 281 osób. Moim zdaniem bardzo mało.

    Ja nawet nie wiem co znaczy subskrybować czyjeś YT :)
    Znaczy czym się różni oglądanie od oglądania będąc subskrybentem.
    P.G.

  • 97. Data: 2022-04-04 18:38:02
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> napisał(a):
    > Ja nawet nie wiem co znaczy subskrybować czyjeś YT :)
    > Znaczy czym się różni oglądanie od oglądania będąc subskrybentem.
    > P.G.

    Dostajesz powiadomienia o nowych filmach. Nie musisz wchodzić na kanał żeby
    sprawdzić czy pojawiło się coś nowego.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 98. Data: 2022-04-04 18:38:18
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-04-02 o 19:33, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Które to i dlaczego? Wyjaśnij tak jakbyś miał do czynienia ze świeżo
    > najętym menedżerem, który ma zielone pojęcie o wydawnictwach, ale jego
    > wiedza o elektronice pochodzi z początku wieku. Albo tak jakbyś
    > tłumaczył absolwentowi po marketingu, który nie ma pojęcia o niczym, za
    > to ma same genialne pomysły. Księgowość pominę milczeniem.

    Zostawiłeś tylko moją wypowiedź i pytasz o jakieś jej wyjaśnienie.
    Musiałem poszukać czego dotyczyła ta moja wypowiedź (normalnie
    przeczytane kiedyś posty mam wyłączone - nie widzę ich).

    Zdanie które komentowałem wraz z moim komentarzem:

    -------
    > Kto z uczniów pracujących zdalnie ma dostęp do drukarki?

    To chyba nie ma żadnego związku z tym czy jest wersja papierowa czy nie.
    ------

    Nie rozumiem jakiego wyjaśnienia ode mnie oczekujesz bo według mnie
    drukarka (czy ogólniej posiadanie dostępu do niej) ma się nijak do
    istnienia bądź nie istnienia wersji papierowej.
    Drukarki nie da się użyć do zrobienia czegoś rozsądnego z wersją
    papierową czasopisma.

    To tak jakby w kontekście już wbitego gwoździa ktoś napisał, że ten kto
    się na ten gwóźdź natknął nie ma dostępu do młotka a ja bym napisał, że
    to przecież nie ma żadnego związku.
    Czyli - skoro gwóźdź już jest wbity to posiadanie młotka nie ma już nic
    do rzeczy.
    P.G.

  • 99. Data: 2022-04-04 19:24:20
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Ja nawet nie wiem co znaczy subskrybować czyjeś YT :)
    > Znaczy czym się różni oglądanie od oglądania będąc subskrybentem.

    Możesz dostawać powiadomienia o nowych filmach (jak oprócz subskrypcji
    klikniesz "dzwoneczek"). Ja nie klikam dzwoneczka, bo nie lubię zbędnych
    powiadomień (w zasadzie to żadnych powiadomień), ale mam listę
    subskrybowanych i widzę, kiedy ktoś dodał nowy film.

    --
    Mówi zięć do teściowej:
    - Gdzie mama jedzie?

  • 100. Data: 2022-04-04 19:53:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-04-04 o 19:24, Arnold Ziffel pisze:

> [...]
    > powiadomień (w zasadzie to żadnych powiadomień), ale mam listę
    > subskrybowanych i widzę, kiedy ktoś dodał nowy film.

    Czyli, jak rozumiem, trzeba się gdzieś (zapewne to YT) zalogować aby
    zobaczyć te powiadomienia.

    Zaglądam systematycznie tylko na forum KiCada i mi wystarczy :)
    Robię to od początku 2017r, ale chyba uzależniam się coraz bardziej bo
    niedawno mi system forum pogratulował (nadając jakąś zuchową sprawność),
    że brawo - logowałeś się codziennie przez miesiąc. Skoro po raz pierwszy
    od 5 lat mi się to zdarzyło to wynika z tego, że częstotliwość logowań
    wzrasta :(
    Na razie wystarczy mi jeden złodziej czasu :)
    P.G.