  • Data: 2020-10-15 19:09:38
    Temat: Elektrolit na jakie napięcie
    Od: Jan Kowalski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć. Trochę chyba dałem ciała w moim powrocie do dłubania :) Robię zasilanie do
    efektów gitarowych. Akumulator samochodowy 12V, stabilizator na 9V. Napięcie stałe,
    więc kupując kondensatorki elektrolityczny do obwodu wejściowego i wyjściowego
    stabilizatora przyjąłem, że wszystkie co mają powyżej 12V się nadadzą. A teraz
    splynelo olśnienie, prąd pobierany z zasilacza stały nie będzie, tylko zmienny z
    częstotliwością wydobywanych z gitary dźwięków. Powiedzcie proszę, że jak walne w
    struny to elektrolity na 50V nie wybuchną, wszystko już polutowane :)

    Pozdrawiam
    Przemek Dębski