  • Data: 2020-10-15 19:44:10
    Temat: Re: Elektrolit na jakie napięcie
    Od: Jan Kowalski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 15 października 2020 o 19:25:03 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    efektów gitarowych. Akumulator samochodowy 12V, stabilizator na 9V. Napięcie stałe,
    więc kupując kondensatorki elektrolityczny do obwodu wejściowego i wyjściowego
    stabilizatora przyjąłem, że wszystkie co mają powyżej 12V się nadadzą. A teraz
    splynelo olśnienie, prąd pobierany z zasilacza stały nie będzie, tylko zmienny z
    częstotliwością wydobywanych z gitary dźwięków. Powiedzcie proszę, że jak walne w
    struny to elektrolity na 50V nie wybuchną, wszystko już polutowane :)

    > NMSP Skoro piszesz o prądzie, to musisz sprawdzić jaki na jaki amperaż
    > są te kondensatory a nie napięcie :D
    >
    > [...]
    > Spoiler.
    >
    > Wszystko OK :) Nic nie wybuchnie.

    W sumie mogłem się domyślić, składowa zmienna to +/- 1V w torze sygnału cokolwiek by
    ten efekt nie robił :) Dzięki, na panikę nie ma tabletek :)