  • 1. Data: 2009-01-12 18:46:10
    Temat: EventHandler do menu VS2008 C#
    Od: Moon <M...@g...com>

    Witam i od razu przepraszam jeśli to niewłaściwa grupa...

    Tworzę context menu wraz z podmenu w runtime.

    Generalnie kod wygląda tak (w pętli):

    ToolStripMenuItem m = new ToolStripMenuItem();
    m = (ToolStripMenuItem)wykMenu.Items[i];
    m.DropDownItems.Add("A");
    m.DropDownItems.Add("B");
    m.DropDownItems.Add("C");

    i wszystko pięknie tylko że aplikacja nie reaguje na kliknięcie
    elementów podmenu (czyli właśnie A, B oraz C).

    Z tego co wyczytałem na msdn chodzi o przypisanie EventHandlera do
    tych elementów ale to trochę wyższa szkoła jazdy dla mnie i nie bardzo
    wiem jak to zrobić.

    Próbowałem tak:

    m.Click += new System.EventHandler(this.mmm_Click);
    i w designerze: this.wykMenu.ItemClicked += new
    System.Windows.Forms.ToolStripItemClickedEventHandle
    r(this.mmm_Click);

    Następnie utworzyłem metode
    private void mmm_Click(object sender, System.EventArgs e)

    Teoretycznie wszystko powinno działać ale nie działa i nie wiem
    dlaczego. Najlepiej byłoby gdyby po klinięciu A, B lub C wykonywała
    się dokładnie ta sama metoda (czyli wykMenu_ItemClicked(object sender,
    ToolStripItemClickedEventArgs e)) co przy kliknieciu glownych
    elementów (nadrzednych) poniewaz ma sie wykonywac dokladnie taki sam
    kod.

    Mam nadzieje, ze opisalem to jasno, dziekuje za jakakolwiek pomoc.

  • 2. Data: 2009-01-12 20:09:59
    Temat: Re: EventHandler do menu VS2008 C#
    Od: Przemek Malak <p...@w...pl>

    Moon pisze:
    > Witam i od razu przepraszam jeśli to niewłaściwa grupa...

    Polecam zapytać na alt.pl.comp.lang.csharp

    Pozdrawiam
    -- PrzemekM