  • 11. Data: 2022-01-12 06:55:26
    Temat: Re: Fabryczne odnawianie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2022 o 00:55, Poldek pisze:

    > A przede wszystkim, to samochodów jest już o wiele za dużo,

    Tak - samochodów nie można kupić bo za dużo ich naprodukowali;) Brzmi
    legit;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 12. Data: 2022-01-12 11:40:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-12-stycznia-2022 o 06:55, Shrek pisze:

    > Tak - samochodów nie można kupić bo za dużo ich naprodukowali;) Brzmi
    > legit;)

    To może nałożyć podatek na elektryczne SUWY? Zgodnie z socjalistyczną
    unijną polityką.
    A z niego finansować zapomogi dla biedoty której nie stać na suwa ;-)

  • 13. Data: 2022-01-15 00:54:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-12 o 11:40, _Master_ pisze:

    > To może nałożyć podatek na elektryczne SUWY? Zgodnie z socjalistyczną
    > unijną polityką.
    > A z niego finansować zapomogi dla biedoty której nie stać na suwa ;-)

    W kapitalistycznej Ameryce jest takie pojęcie "vehicle obesity".

  • 14. Data: 2022-01-15 06:38:46
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    W dniu 10.01.2022 o 11:32, K pisze:
> [...]
    w-uzywanych-recepta-na-braki-na-rynku/

    > Nie jest to az tak glupi pomysl. Zakladajac, ze auto dostanie wszystkie
    > elementy eksploatacyjne jak na pierwszy montaz i do tego jeszcze
    > gwarancje, a przy tym bedzie tansze niz nowe. Jak zwykle trzeba by
    > przeczytac szczegoly tej oferty.

    też uważam że nie jest to zły pomysł ale np wg.mnie każdy samochód bez
    względu na jakieś oględziny powinien mieć bezwzględnie wymieniane
    wszystkie elementy gumowe zawieszenia

    nic tak nie cieszy w nowym samochodzie jak bezgłośne zawieszenie i
    perspektywa że będzie tak przez parę lat