  • 1. Data: 2022-01-16 16:04:23
    Temat: Fillmik z przeprogramowania drukarki
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=2UUbY984jrM - czy to jest możliwe do
    zrobienia ?

  • 2. Data: 2022-01-16 16:41:49
    Temat: Re: Fillmik z przeprogramowania drukarki
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.01.2022 o 16:04, Grzegorz pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=2UUbY984jrM - czy to jest możliwe do
    > zrobienia ?

    Który fragment tego filmu wzbudza twoje wątpliwości?

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2022-01-17 12:42:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2022 16:04:23 +0100, Grzegorz wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=2UUbY984jrM - czy to jest możliwe do
    > zrobienia ?

    o q ... co oni znowu wymyslili?

    Ma to jakies uzasadnienie, czy gdzies ich sady zmusily do uczciwych
    cen, a w innych miejscach nie?

    A moze promocje gdzies na swiecie maja?

    J.

  • 4. Data: 2022-01-17 15:53:24
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    nie wiem co to za drukarka jest w tym filmiku , ale jak by to było
    możliwe w tej która w tym linku
    [ https://allegro.pl/oferta/drukarka-hp-envy-5644-1135
    zamiast tuszy nr.62 można było stosować tusze nr. 652 :)

  • 5. Data: 2022-01-18 13:14:44
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Grzegorz napisał(a):
    > [ https://allegro.pl/oferta/drukarka-hp-envy-5644-1135
    > zamiast tuszy nr.62 można było stosować tusze nr. 652 :)

    Zerknąłem na różnicę pojemności między hp 61 i hp 301
    3,5 ml vs 3 ml. Tak więc po co ta zabawa?

    3ml mieści się na samym dnie zagłębienia głowicy.

    https://youtu.be/JHymdvlL8b4 restet

    10-15 lat temu zaklejanka pinu w moim HP 5550 działała, warto i dziś spróbować.