  • 1. Data: 2022-01-16 09:22:26
    Temat: listwa/gniazdo zasilania sterowane po usb
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Poszukuję gotowego urządzenia typu listwa zasilająca lub pojedyńcze
    gniazdo w obudowie, które mogę włą/wyłączać po usb spod Linkusa,
    ewentualnie po ethernecie (sieć lokalna). Takie coś łatwo zrobić, można
    dostać bez problemu odpowiednie moduły i sobie zintegrować z jakąś
    listwą, ale tam gdzie jest to potrzebne mnie nie ma i szukam czegoś
    gotowego, żeby wpiąć usb w Malinę, i wpiąć urządzenie w listwę. Zna ktoś
    może takie zintegrowane gotowce?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2022-01-16 11:25:41
    Temat: Re: listwa/gniazdo zasilania sterowane po usb
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(a):
> [...]
    > listwą, ale tam gdzie jest to potrzebne mnie nie ma i szukam czegoś
    > gotowego, żeby wpiąć usb w Malinę, i wpiąć urządzenie w listwę. Zna ktoś

    Sterowanie po USB zazwyczaj sprowadza się do wykrywania napięcia na porcie
    USB, bo jest robione z myślą o urządzeniach działających równocześnie z
    komputerem. W Twoim przypadku to odpada. Zostaje WiFi/Ethernet, a takich
    listw jest dużo i można je znaleźć bez trudu.
    https://www.amazon.pl/EnerGenie-EG-PMS2-LAN-programo
    walna-zasilaj%C4%85ca-przepi%C4%99ciem/dp/B0099AHPQ4
    https://tinycontrol.pl/pl/ip-gsm-power-socket/ip-5g1
    0a-pro/
    https://www.morele.net/listwa-zasilajaca-energenie-p
    rzeciwprzepieciowa-6-gniazd-1-8-m-czarna-eg-pms2-lan
    -734066/
    https://www.wisp.pl/p4564,zarzadzalna-listwa-zasilaj
    aca-ip-power-socket-6g10a.html

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2022-01-16 11:37:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/01/2022 09:22, Marcin Debowski wrote:
    > ewentualnie po ethernecie (sieć lokalna).

    A wifi może być? Bo to otwiera dużo możliwości.

  • 4. Data: 2022-01-16 13:25:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-16, Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

> [...]
    > USB, bo jest robione z myślą o urządzeniach działających równocześnie z
    > komputerem. W Twoim przypadku to odpada. Zostaje WiFi/Ethernet, a takich

    Jest kupa takich, tanich jak barszcz modułów:
    https://www.amazon.com/SainSmart-Eight-Channel-Relay
    -Automation/dp/B0093Y89DE
    15 lat temu zrobiłem na czymś podobnym własną listwę. Teraz z przyczyn
    logistycznych szukam gotowca.

> [...]
    0a-pro/
    > https://www.morele.net/listwa-zasilajaca-energenie-p
    rzeciwprzepieciowa-6-gniazd-1-8-m-czarna-eg-pms2-lan

    Dzięki, właśnie coś takiego. Może ktoś jeszcze zna z usb.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2022-01-16 13:29:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>